Стеліга, О. Г. (2024) Удосконалення роботи пресслужби на прикладі Рівненської ОДА. [Другий (магістерський) рівень освіти]
|
Text
Стеліга О. ДСз-21м 2024.pdf Download(4MB) |
Анотація
Виконала студентка 2 курсу, групи ДСз-21 спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування» Стеліга О.Г. У сучасних умовах однією з ознак успішної державної політики є комунікація. «Тенденції комунікативної політики країн світу свідчать про існування запиту на чітке формулювання цілей, завдань та методів комунікації у різних каналах зв’язку та створення комунікаційної взаємодії з медіа, громадськістю та стейкхолдерами» [2]. З огляду на євроінтеграційні прагнення України залишаються важливими та актуальними використання нового досвіду та ряду цілей. Питання комунікативної стратегії, побудова інституцій комунікації залишаються донині в Україні відкритими, адже особливого значення ця політика набуває в непрості і кризові часи – під час воєнного стану. «Державна комунікативна політика забезпечується за допомогою комплексу дій, які цілеспрямовані на правові та організаційні заходи, що прямо впливають на об’єкт управління і певний державний інтерес та захист». Аналіз останніх публікацій, соцопитувань та досліджень фахівців у сфері інформаційного права свідчить про те, що наразі засади державної комунікативної політики визначені різними нормативно-правовими актами, доступ громадськості та медіа до них є вільними й безперешкодними. Проте, більш глибокого дослідження потребують питання стратегічних напрямків їхнього правового забезпечення. Важливо, що засади комунікаційної політики визначаються Верховною Радою України у частині законодавства, а Кабінет Міністрів України, в свою чергу, забезпечує її проведення і здійснює виконавчу владу через міністерства, інші центральні та місцеві державні органи спрямовують, координують та контролюють якісну діяльність.
| Тип елементу : | Другий (магістерський) рівень освіти |
|---|---|
| Ключові слова: | державне управління, комунікаційна політика, пресслужба, Рівненська ОДА, вебдоступність, медіа-взаємодія, стейкхолдери, кризові ситуації, ефективність комунікацій, євроінтеграція |
| Тематики: | Наукова робота студента |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Менеджменту та публічного врядування |
| Користувач, що депонує: | Т. В. Мирон |
| Дата внесення: | 18 Лист 2025 16:44 |
| Останні зміни: | 18 Лист 2025 16:44 |
| URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/35040 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року


Статистика завантажень
Статистика завантажень