Методичні вказівки та плани практичних занять з навчальної дисципліни «Реклама, дизайн та брендинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Креативна та цифрова культура» спеціальності В12 «Культурологія та музеєзнавство» денної та заочної форми навчання.

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

04-13-277М Храпко, П. Ю. (2025) Методичні вказівки та плани практичних занять з навчальної дисципліни «Реклама, дизайн та брендинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Креативна та цифрова культура» спеціальності В12 «Культурологія та музеєзнавство» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
04-13-277М.pdf

Download(313kB)
Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 04-13-277М, реклама, дизайн та брендинг
Шифр: 04-13-277М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: Шифр галузі знань > B Культура, мистецтво та гуманітарні науки
Шифр галузі знань > B Культура, мистецтво та гуманітарні науки > B12 Культурологія та музеєзнавство
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Філософії та культурології
Користувач, що депонує: Т. В. Мирон
Дата внесення: 02 Груд 2025 10:02
Останні зміни: 02 Груд 2025 10:02
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/35321
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року