06-13-109S Мартинюк, О. В. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Інтернет-бізнес» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг», спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]
|
Text
06-13-109S.pdf Download(1MB) |
Анотація
Актуальність вивчення дисципліни «Інтернет-бізнес» зумовлена тим, що у сучасних умовах цифрової трансформації економіки інтернет-бізнес стає одним із ключових напрямів розвитку підприємництва та маркетингової діяльності. Висока динаміка розвитку електронної комерції, цифрових платформ і соціальних медіа змінює традиційні моделі ведення бізнесу та взаємодії зі споживачами. Для фахівців з маркетингу володіння інструментами інтернет бізнесу є критично важливим, адже саме цифрове середовище відкриває нові можливості для аналітики ринку, просування товарів і послуг, побудови бренду, формування лояльності споживачів і монетизації контенту. Вивчення дисципліни забезпечує формування сучасного мислення маркетолога, здатного застосовувати інноваційні технології, інтернет платформи та цифрові комунікації для досягнення стратегічних цілей бізнесу. Метою вивчення дисципліни «Інтернет-бізнес» є формування у здобувачів вищої освіти системних знань і практичних навичок щодо створення, організації та управління бізнесом у цифровому середовищі, а також застосування сучасних інтернет-технологій і маркетингових інструментів для забезпечення ефективної діяльності підприємства в онлайн-просторі. Завданнями дисципліни є: сформувати розуміння сутності, структури та тенденцій розвитку інтернет-бізнесу; ознайомити студентів із сучасними бізнес-моделями у цифровому середовищі (B2B, B2C, C2C, D2C тощо); навчити розробляти стратегії запуску, просування та монетизації інтернет проєктів; сформувати навички застосування інструментів інтернет-маркетингу (SEO, SMM, контент-маркетинг, e-mail-маркетинг, аналітика); розвинути компетенції у сфері створення та управління електронними магазинами, маркетплейсами, платформами послуг; навчити використовувати аналітичні інструменти для оцінювання ефективності інтернет-бізнесу; сприяти формуванню підприємницького мислення, здатності до самостійного створення стартапів і реалізації інноваційних онлайн-проєктів.
Title in English
SYLABUS INTERNET BUSINESS ФП 27 Code in Educational Program Educational level: bachelor's (first) 07 Field of knowledge: Management and administration 075 Field of study: Marketing Educational Program: Marketing
| Тип елементу : | Силабус |
|---|---|
| Ключові слова: | 06-13-109S, інтернет, бізнес |
| Шифр: | 06-13-109S |
| Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
| Користувач, що депонує: | Н.В. Тарасюк |
| Дата внесення: | 03 Груд 2025 10:59 |
| Останні зміни: | 03 Груд 2025 10:59 |
| URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/35340 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року


Статистика завантажень
Статистика завантажень