Силабус навчальної дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг»

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-95S Оплачко, І. О. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Поведінка споживача» для здобувачів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]

[img] Text
06-13-95S.pdf

Download(468kB)

Анотація

Метою вивчення навчальної дисципліни є формування у здобувачів системи знань, умінь і практичних навичок щодо аналізу процесу прийняття рішень споживачами, оцінювання впливу внутрішніх і зовнішніх чинників на їхню поведінку, а також застосування сучасних методів, технологій та інструментів взаємодії зі споживачами, з метою досягнення цілей суб’єктів ринку. Завдання навчальної дисципліни «Поведінка споживача»: сформувати у здобувачів знання сутності та особливостей поведінки споживачів, основних її компонентів, характеру біологічної, психологічної і соціально-економічної обумовленості споживчої поведінки, позицій провідних вчених щодо розуміння, застосування і розвитку методології досліджень, аналізу і модифікації параметрів поведінки споживачів у маркетингу; опанування сучасних методів та інструментів маркетингової роботи з індивідуальними споживачами та організаціями, за напрямком оптимізації їх поведінки на ринку; набуття практичних умінь і навичок проведення самостійних досліджень поведінки споживачів, різних її аспектів, аналізу поведінки споживачів за різних станів ринку та вплив факторів, що її обумовлюють, розробки та реалізації комплексних маркетингових програм, спрямованих на корегування споживчої поведінки.

Title in English

SYLLABUS Consumer behavior Code in Degree Programme ФП 5 Level of Education Bachelor’s (first) Field of Knowledge Management and administration Field of Study Marketing Degree Programme Marketing

Тип елементу : Силабус
Додаткова інформація: попередня версія силабусу 06-13-39S
Ключові слова: 06-13-95S, поведінка споживача
Шифр: 06-13-95S
Тематики: Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування
Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 05 Груд 2025 08:43
Останні зміни: 05 Груд 2025 08:43
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/35363
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року