06-13-80S Мальчик, М. В. та Попко, О. В. та Толчанова, З. О. (2024) Силабус "Виробнича практика 1" для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг», спеціальності 075 «Маркетинг». [Силабус]
|
Text
06-13-80S.pdf Download(7MB) |
Анотація
Виробнича практика 1 (далі виробнича практика) є невід'ємною складовою частиною навчального процесу здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання, важливим елементом практичної підготовки студентів, їх становлення як кваліфікованих маркетологів. Програма практики є основним навчально-методичним документом для студентів і керівників практики від навчального закладу та бази практики. Виробнича практика 1 передбачена начальним планом підготовки здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної та заочної форм навчання. Мета практики – закріпити, систематизувати та поглибити теоретичні знання з економіки, маркетингу й основ фінансів суб’єкта господарювання, а також ознайомлення здобувачів з особливостями майбутньої професії. Реалізація поставленої мети передбачає виконання таких завдань: закріпити і поглибити теоретичні і практичні знання у галузі організації маркетингу суб’єкта господарювання – бази практики (далі суб’єкт господарювання), отримані здобувачами під час навчання; оволодіти навичками культури міжособистісного спілкування; ознайомитися з нормативно-правовими документами, на основі яких здійснює свою діяльність суб’єкт господарювання; дати загальну характеристику суб’єкта господарювання; охарактеризувати його організаційну структуру управління та організацію роботи менеджерів; визначити місце та функції маркетингової служби в організаційній структурі управління; ознайомитися з основними видами діяльності, що здійснює суб’єкт господарювання; закріпити, систематизувати та поглибити теоретичні знання з організації маркетингу, економіки й основ фінансів суб’єкта господарювання; набути навичок збору та первинної обробки даних про маркетингові та фінансово-економічні результати діяльності підприємства; розвинути навички прийняття рішень з економічних та маркетингових проблем суб’єкта господарювання, пошуку резервів підвищення економічної ефективності діяльності суб’єкта господарювання; отримати практичний досвід аналізу конкретних виробничих ситуацій; виконати профорієнтаційне завдання кафедри маркетингу; виконати індивідуальне науково-дослідне завдання; своєчасно підготувати звіт, захистити його та отримати оцінку з практики.
Title in English
SYLABUS PRODUCTION PRACTICE 1 ФП 19 Code in Educational Program Educational level: bachelor's (first) 07 Field of knowledge: Management and administration 075 Field of study: Marketing Educational Program: Marketing
| Тип елементу : | Силабус |
|---|---|
| Ключові слова: | 06-13-80S, виробнича практика 1 |
| Шифр: | 06-13-80S |
| Тематики: | Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг |
| Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу |
| Користувач, що депонує: | Н.В. Тарасюк |
| Дата внесення: | 09 Груд 2025 11:29 |
| Останні зміни: | 09 Груд 2025 11:29 |
| URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/35383 |
![]() |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року


Статистика завантажень
Статистика завантажень