Штогун, А. О. та Shtohun, A. O. (2015) Психолого-педагогічні особливості організації самостійно-пізнавальної діяльності ліцеїстів з біології засобами інформаційних технологій. Технології навчання (15). с. 171-183.
|
Text
Штогун А. О. Психолого-педагогічні.pdf Download(157kB) | Перегляд |
Анотація
Досліджено проблему формування вмінь самостійної пізнавальної діяльності у ліцеїстів засобами інформаційних технологій, розкрито її педагогічну значущість, функціональну цінність, відповідність соціальним потребам інформаційного суспільства.
Title in English
PSYCHOLOGICAL PEDAGOGICAL FEATURES OF ORGANIZATION INDEPENDENT COGNITIVE ACTIVITIES OF STUDENTS OF LYCEUM IN BIOLOGY BY FACILITIES OF INFORMATION TECHNOLOGIES
English abstract
The problem of skills formation of independent learning of Lyceum pupils by means of information technology is investigated, reveals its pedagogical value, functional value, compliance with the social needs of the information society.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | ліцеїсти, самостійно-пізнавальна діяльність, засоби інформаційних технологій, Lyceum, self-cognitive activity of information technology |
УДК: | 37.02+57.01 |
Бібліографічний опис: | Штогун А. О. Психолого-педагогічні особливості організації самостійно-пізнавальної діяльності ліцеїстів з біології засобами інформаційних технологій / А. О. Штогун // Технології навчання : наук.-метод. зб. - Рівне : НУВГП, 2015. - Вип. 15. - С. 171-183. |
Тематики: | Видання університету > Науково-методичний збірник "Технології навчання" Видання університету > Науково-методичний збірник "Технології навчання" > Випуск 15 (2015 рік) |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 11 Лют 2016 08:26 |
Останні зміни: | 11 Лют 2016 08:26 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/3680 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року