Акімова, Л. М. (2012) ТОРГОВА МАРКА ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТОВАРІВ. Наука й економіка (4(28)). с. 125-129.
|
Text
Акімова зах.pdf Download(209kB) | Перегляд |
Анотація
У статті обґрунтовано необхідність ідентифікації торгової марки. Наведені основні поняття в трактуванні різних авторів. Визначено основні джерела, які формують цінність торгової марки. Запропоновано забезпечити захист власників торгової марки від незаконного використання її іншими виробниками товарів.
English abstract
The article substantiates the necessity of brand identity. It gives the basic concepts through interpretation of different authors. It also defines the main sources that form the brand value. It is suggested to provide the brand owners protection from its illegal use by other manufacturers of products.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | товар, торгова марка, ідентифікація товарів |
УДК: | 338 |
Бібліографічний опис: | Акімова Л. М. Торгова марка як один із засобів ідентифікації товарів / Л. М. Акімова // Наука й економіка : науково-теоретичний журнал. - Хмельницький : ХЕУ, 2012. - № 4(28), Т. 2. - С. 125-129. |
Тематики: | За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 29 Бер 2016 13:36 |
Останні зміни: | 26 Квіт 2016 09:52 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/3904 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року