ТОРГОВА МАРКА ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТОВАРІВ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Акімова, Л. М. (2012) ТОРГОВА МАРКА ЯК ОДИН ІЗ ЗАСОБІВ ІДЕНТИФІКАЦІЇ ТОВАРІВ. Наука й економіка (4(28)). с. 125-129.

[img]
Перегляд
Text
Акімова зах.pdf

Download(209kB) | Перегляд

Анотація

У статті обґрунтовано необхідність ідентифікації торгової марки. Наведені основні поняття в трактуванні різних авторів. Визначено основні джерела, які формують цінність торгової марки. Запропоновано забезпечити захист власників торгової марки від незаконного використання її іншими виробниками товарів.

English abstract

The article substantiates the necessity of brand identity. It gives the basic concepts through interpretation of different authors. It also defines the main sources that form the brand value. It is suggested to provide the brand owners protection from its illegal use by other manufacturers of products.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: товар, торгова марка, ідентифікація товарів
УДК: 338
Бібліографічний опис: Акімова Л. М. Торгова марка як один із засобів ідентифікації товарів / Л. М. Акімова // Наука й економіка : науково-теоретичний журнал. - Хмельницький : ХЕУ, 2012. - № 4(28), Т. 2. - С. 125-129.
Тематики: За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 29 Бер 2016 13:36
Останні зміни: 26 Квіт 2016 09:52
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/3904
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року