МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Маркетинг» для студентів напряму підготовки 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці» денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-13-59 Мальчик, М. В. та Гонтаренко, Н. А. та Толчанова, З. О. та Мартинюк, О. В. (2014) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Маркетинг» для студентів напряму підготовки 6.030505 «Управління персоналом та економіка праці» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img]
Перегляд
Text
06-13-59.pdf

Download(1MB) | Перегляд
Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 06-13-59, сутність маркетингу, характеристики маркетингу, методи маркетингових досліджень, товарна політика, види маркетингової цінової політики підприємства, збутова політика, політика просування, план маркетингу підприємства
Шифр: 06-13-59
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво
За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво > 6.030505 - Управління персоналом та економіка праці
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Маркетингу
Користувач, що депонує: С. Я. Гаврищак
Дата внесення: 18 Лип 2014 12:07
Останні зміни: 25 Трав 2016 07:34
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/405
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року