Гришкевич, П. М. (2015) ОБҐРУНТУВАННЯ ЗАСТОСУВАННЯ БЕНЧМАРКІНГУ ЯК ІНСТРУМЕНТУ УДОСКОНАЛЕННЯ ОБЛІКУ СУБ’ЄКТАМИ ПІДПРИЄМНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Студентський вісник НУВГП (2(4)). с. 130-133.
|
Text
Гришкевич П.М. - Обгрунтування застосування бенчмаркінгу.pdf Download(292kB) | Перегляд |
Анотація
Висвітлено основні підходи до трактування бенчмаркінгу , його значення та види у сучасній економічній науці. Розглянуто концепцію бенчмаркінгу як методологію вдосконалення в умовах ринкової економіки крізь призму фінансового та управлінського обліку.
English abstract
The basic approaches to the treatment of benchmarking, the value and type in modern economics. We consider the concept of benchmarking methodology as improvement in market economy through the prism and accountancy.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | бенчмаркінг, бізнес-процеси, конкурентоспроможність, облік, benchmarking, business processes, competitiveness, accounting |
УДК: | 330.47:657.1 |
Бібліографічний опис: | Гришкевич П. М. Обгрунтування застосування бенчмаркінгу як інструменту удосконалення обліку суб'єктами підприємницької діяльності / П. м. Гришкевич // Студентський вісник НУВГП. – Рівне : НУВГП, 2015. – Вип. 2(4). – С. 130-133. |
Тематики: | Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015 Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2015 > Випуск 2 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 10 Черв 2016 11:33 |
Останні зміни: | 10 Черв 2016 11:33 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/4111 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року