Harafonova, O. І. та Zhosan, G. V. та Akimova, L. M. та Гарафонова, О. І. та Жосан, Г. В. та Акімова, Л. М. (2017) THE SUBSTANTIATION OF THE STRATEGY OF SOCIAL RESPONSIBILITY OF THE ENTERPRISE WITH THE AIM OF PROVIDING EFFICIENCY OF ITS ACTIVITIES. Маркетинг і менеджмент інновацій (3). с. 267-279.
|
Text
Акімова Л.М. THE SUBSTANTIATION OF THE STRATEGY зах.pdf Download(1MB) | Перегляд |
Анотація
Метою даної статті є обґрунтування сценаріїв стратегій підприємства в області соціальної відповідальності шляхом побудови матриці «Соціальна відповідальність - продуктивність праці» з метою підвищення рівня ефективності діяльності підприємства (на прикладі підприємств харчової промисловості). В статті обґрунтовано стратегії соціальної відповідальності підприємства на основі розробки матриці «Соціальна відповідальність - Результативність діяльності», в якій передбачені квадранти (І. «Лідери довіри» - прогресивні адаптантов; ІІ «Скептичні ділки» - прогресивні дезадаптанти; ІІІ «Необачні організатори» - регресивні дезадаптанти; IV «Недосвідчені ідеалісти» - регресивні дезадаптанти) і відповідні їм напрями підвищення соціальної відповідальності, а саме: підвищення економічного потенціалу, оптимізація екологічної політики, стимулювання соціально-трудової діяльності, регулювання нормативно-правових відносин, що сприятиме зростанню результативності діяльності. Матрицю побудовано на основі розрахованих в попередніх дослідженнях узагальнюючих показників результативності діяльності і комплексного показника соціальної відповідальності підприємств.
English abstract
The purpose of the article is the substantiation of strategies scenarios of the enterprise in the field of social responsibility by constructing the matrix "Social responsibility – productivity activities", with the aim of improving the level of efficiency of the enterprise activity (for an example of food industry enterprises). There was substantiated the strategy of social responsibility of the enterprise through the development of the matrix "Social responsibility – efficiency of the activities "with quadrants (I. "The Leaders of trust" – progressive adaptants; II "The Skeptical businessmen" progressive dezadaptants; III "Foolish organization " regressive dezadaptants; IV "Inexperienced idealists " – regressive dezadaptants) and corresponding directions of the improvement of social responsibility, namely: improvement of economic potential, optimization of environmental policy, promotion of socio-work activities, regulation of legal relations, which will boost efficiency of the activities. The matrix is built on the basis of the calculated in previous researches generalizing indicator of the effectiveness of activities and complex indicator of social responsibility.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | social responsibility, productivity activities, component productivity activities, consistency of purposes and interests, complex indicator of enterprise social responsibility, generalizing productivity activities indicator of enterprise, matrix Social responsibility – Productivity activities, соціальна відповідальність, результативність діяльності, компонента, узгодженість цілей з інтересами, комплексний показник соціальної відповідальності підприємства, узагальнюючий показник результативності діяльності підприємства, матриця «Соціальна відповідальність – Результативність діяльності» |
УДК: | 005.35:338.31 |
Бібліографічний опис: | Harafonova O. I. Tне substantiation of the strategy of social responsibility of the enterprise with the aim of providing efficiency of its activities / О. І. Harafonova, G. V. Zhosan, L. M. Akimova // Scientific journal Marketing and management of innovations. - 2017. - № 3. - С. 267-279. |
Тематики: | За напрямами > Усі спеціальності |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 10 Жов 2017 08:34 |
Останні зміни: | 10 Жов 2017 08:34 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/6975 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року