Методичні вказівки для виконання практичних робіт з навчальної дисципліни "Організація туризму (екскурсійної діяльності)" для студентів напряму 6.140103 "Туризм"

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

05-08-40 Яковишина, М. С. (2017) Методичні вказівки для виконання практичних робіт з навчальної дисципліни "Організація туризму (екскурсійної діяльності)" для студентів напряму 6.140103 "Туризм". [Методичне забезпечення]

[img]
Перегляд
Text
05-08-40.pdf

Download(1MB) | Перегляд

Анотація

Дисципліна "Організація туризму (екскурсійної діяльності)" є дисципліною фахового спрямування підготовки спеціалістів в сфері туризму. Мета навчальної дисципліни «Організація туризму (екскурсійної діяльності)» - ознайомити студентів з основами ведення екскурсійної діяльності та оволодінні практичними навичками з розробки та проведення екскурсій. Завдання навчальної дисципліни «Організація туризму (екскурсійної діяльності)»: - засвоєння основ екскурсійної теорії; - оволодіння основними прийомами екскурсійної методики. В ході вивчення дисципліни студенти повинні знати: - основні поняття те терміни екскурсійної теорії; - функції та признаки екскурсії; - класифікацію екскурсій; - особливості показу і розповіді на екскурсії; - етапи підготовки нової екскурсії. Вміти: - проектувати процес обслуговування туристів за окремими етапами надання послуги, використовуючи існуючі технології. - розробляти різні види екскурсій з урахуванням пізнавальних потреб, культури та релігії екскурсантів - працювати в складі творчої групи над створенням нової екскурсії; - застосовувати окремі методичні прийоми ведення екскурсії; - застосовувати техніку ведення екскурсії. Практичні заняття передбачають знайомство з критеріями відбору та заповненням карток екскурсійних об'єктів, особливостями побудови схем екскурсійного маршруту, розробкою контрольного і індивідуального тексту, у т.ч. й з урахуванням категорії туристів та складанням технологічної карти екскурсії. Саме під час практичних занять студенти набувають практичні навички щодо методики розробки та проведення екскурсій. Певна частина завдань до аудиторної роботи носить творчий характер. Зміст завдань відповідає алгоритму розробки екскурсії за певною темою. В процесі підготовки до практичних занять студенти збирають накопичується матеріал, який стане у нагоді під час виконання творчого завдання, яке передбачає розробку нової теми екскурсії (оглядової або тематичної). Студентам пропонується розробити екскурсію (індивідуальний текст) за обраною темою, наприклад: • Оглядова екскурсія містом "Історія становлення міста Рівне" (варіанти: з використанням транспорту; для дорослих, гостей міста, кількість - 15 осіб) • Оглядова екскурсія НУВГП "Шляхами знань" (варіанти: для шкільної молоді, абітурієнтів, учасників конференцій та делегацій) • Історико-природнича екскурсія з елементами інтерпретації "Рівненський парк-пам'ятка садово-паркового мистецтва ім. Т. Г. Шевченка" • Заповідними стежками Рівненщини • Рівненщина літературна • інші Обов'язковою є презентація змодельованої екскурсії з використанням мультимедійних технологій. Використання у навчальному процесі екскурсій-презентацій - це шлях до підвищення якості професійної та практичної підготовки фахівців сфери обслуговування.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 05-08-40, основи екскурсійної справи, організація туризму, екскурсійна діяльність
Шифр: 05-08-40
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: За напрямами > 14 - Сфера обслуговування > 1401 - Сфера обслуговування
За напрямами > 14 - Сфера обслуговування > 1401 - Сфера обслуговування > 6.140103 - Туризм
Підрозділи: Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Туризму та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: libr_1 Г. М. Рожанчук
Дата внесення: 27 Жов 2017 08:03
Останні зміни: 27 Жов 2017 08:03
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/7331
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року