09-02-02 Кузнєцова, О. Т. (2017) Робоча програма спецкурсу «Професійно-прикладна фізична підготовка студентів» для студентів за спеціальністю всі спеціальності. Program of the special course professionally-applied physical preparation of students ALL SPECIALTIES ALL SPECIALIZATIONS. [Робочі програми]
|
Text
09-02-02.pdf Download(665kB) | Перегляд |
Анотація
Професійно-прикладна підготовка студентів здійснюється в залежності від завдань професійної підготовки, яка, крім завдань загальнофізичної спрямованості, включає засоби і методи збереження і підтримання рівня здоров’я, професійно важливих якостей, вправи для профілактики професійних захворювань, відновлення і реабілітації після перенесених захворювань, тобто вправи і методи, спрямовані на формування професійної психофізичної готовності випускника. Під професійною психофізичної готовністю розуміється наявність необхідних резервних фізичних і функціональних можливостей організму для своєчасної адаптації до умов виробничої діяльності та зовнішнього середовища, що швидко змінюється. Кожна окрема спеціальність і вид професійної діяльності пред’являють специфічні і високі вимоги до фізичних і психічних якостей, прикладних навичок. Особливо важливі фізичні вправи та загартування для студентів, які мають відхилення у стані здоров’я. Заняття фізичними вправами підвищують загальну тренованість організму студентів з ослабленим здоров’ям або за наявності у них тих чи інших патологічних порушень і сприяють усуненню чи компенсації цих порушень. Саме тому існує потреба профілювання процесу фізичного виховання при підготовці студентів різного фаху до трудової діяльності, поєднання їх загальної фізичної підготовки зі спеціалізованою ППФП. Актуальність впровадження програми зумовлюється соціальним замовленням сучасного суспільства на всебічно розвинуту гармонійну особистість фахівця, який має високий рівень здоров’я, необхідну фізкультурну освіту та фізичну підготовленість, спроможного до фізичного вдосконалення, щоб відповідати вимогам освітньо-кваліфікаційної характеристики. Professional applied and special training is organized according to the tasks professionally applied physical preparation, which, in addition to problems of general physical focus, including the means and methods of preserving and maintaining the level of health and professionally important qualities, exercises for the prevention of occupational diseases, recovery and rehabilitation after diseases, t. e. the exercises and techniques aimed at the formation of professional psychophysical readiness to graduate. Under professional psychophysical readily understood that the necessary reserve of physical and functional capacity of the organism to timely adapt to rapidly changing conditions of production and the environment, the volume and intensity of labor; the ability to complete the restoration in the specified time limit, and the presence of motivation and optimism to achieve the goal, based on the physical, mental and spiritual possibilities of human. Followers of traditional approaches to vocational applied physical training as core physical education in universities based on the fact that each individual specialty and type of professional activity and impose specific demands on the physical and mental skills, applied skills. That is why, they say, there is a need profiling physical education in preparing students of various specialties to work, a combination of general physical training with a specialized PAPP. An actuality of the implementation of the program is conditioned by the social orders of modern society on the well-developed harmonious personality of a specialist who has a high level of health, the necessary physical education and physical preparedness, capable of physical perfection, in order to meet the requirements of educational and qualification characteristics.
Тип елементу : | Робочі програми |
---|---|
Ключові слова: | 09-02-02, студенти, професійно-прикладна фізична підготовка, інноваційні освітні технології, оздоровчі технології, students, professionally-applied physical preparation, innovative educational technologies, health-improving technologies |
Шифр: | 09-02-02 |
Тематики: | За напрямами > Усі спеціальності |
Підрозділи: | Кафедра фізичного виховання |
Користувач, що депонує: | В. Є. Перелигіна |
Дата внесення: | 30 Жов 2017 11:06 |
Останні зміни: | 30 Жов 2017 11:06 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/7336 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року