АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗАСАД КИТАЙСЬКИХ ДРАМАТУРГІВ ХХ СТОЛІТТЯ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Акімова, А. О. та Akimova, А. О. (2016) АНАЛІЗ ТЕОРЕТИЧНИХ ЗАСАД КИТАЙСЬКИХ ДРАМАТУРГІВ ХХ СТОЛІТТЯ. СНУ ім. Лесі Українки (5). с. 9-17.

[img]
Перегляд
Text
Акімова А. О. Аналіз теоретичних засад китайських драматургів зах.pdf

Download(554kB) | Перегляд

Анотація

Проаналізовано теоретичні засади китайських драматургів ХХ століття, розглянуто жанрові особливості класичної та розмовної драм на основі теорій драм у Європі, а також висвітлено новаторство драматургів у зображенні почуттів та емоцій закоханих героїв. Розглянуто наукові концепції вітчизняних і зарубіжних дослідників про становлення, розвиток і сучасний стан драми в Китаї. Прагнення митцями оновити та вийти за усталені межі жанру класичної драми було викликано плином часу, західно-європейськими тенденціями. Вважаємо, що вагомий та беззаперечний вплив на художню літературу, а відтак і на драматургію, здійснювався через соціально-політичний устрій тогочасного Китаю. Доведено, що поєднання візуального та вербального є ключовим у розумінні специфіки теми сучасних драматичних творів.

Title in English

Analysis of Theoretical Foundations of Chinese Playwriters in the 20th Century.

English abstract

The article analyzes the theoretical basis of Chinese playwrights of the twentieth century highlighted features of the genre in classical and colloquial drama based on theories dramas in Europe and highlights the innovation playwrights in the image enamored feelings and emotions of the characters. The exceptions were the works of modern and contemporary drama, which, according to plan, the artists had to bring their modern foreign samples. In addition, the researchers ignored the problem remained combination of Chinese drama of the twentieth century, visual and verbal, that is the key to understanding the text, presentation, creating characters, exposure to society, speech-syntax. The above work covering only part of the study of classical literature, experimental avant-garde drama. Taking into account the scientific concept works on the formation, development and current state of drama in China, we believe that singled out a significant, significant and undeniable influence on literature, and, hence, to the drama took place due to political and social events that were in China during past times; artists striving to update and go beyond the established boundaries of the genre of classical drama was caused by the passage of time, Western European trends. It is proved that the combination of visual and verbal is essential to understanding the specific topics of contemporary dramatic works.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: новітня китайська драматургія, китайська література, синтез візуального та вербального, авангардність п’єси, експериментальність, нове покоління, образно-слуховий рівень, modern Chinese drama, Chinese literature, synthesis visual and verbal, avantgarde plays, eksperymentalnist, a new generation of image-aural level
УДК: 821.581/ - 21
Бібліографічний опис: Акімова А. О. Аналіз теоретичних засад китайських драматургів ХХ століття / А. О. Акімова // Актуальні проблеми іноземної філології : наук. журн. / [редкол.: І. П. Біскуб (гол. ред.) та ін.]. – Луцьк : Східноєвроп. нац. ун-т ім. Лесі Українки, 2016. – № 5. – С. 9–17.
Тематики: За напрямами > Усі спеціальності
Користувач, що депонує: С. Й. Гипчинська
Дата внесення: 08 Лист 2017 13:08
Останні зміни: 08 Лист 2017 13:08
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/7482
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року