Робоча програма навчальної дисципліни „Основи надійності мостових споруд” для студентів за спеціальністю 192 „Будівництво та цивільна інженерія”, спеціалізації „Мости і транспортні тунелі” Work program on academic discipline “Base reliability of bridge structures” Specialty 192 “Building and Civil Engineering” Specializations “Bridges and transport tunnels”

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

03-05-19 Трач, В. М. (2017) Робоча програма навчальної дисципліни „Основи надійності мостових споруд” для студентів за спеціальністю 192 „Будівництво та цивільна інженерія”, спеціалізації „Мости і транспортні тунелі” Work program on academic discipline “Base reliability of bridge structures” Specialty 192 “Building and Civil Engineering” Specializations “Bridges and transport tunnels”. [Робочі програми]

[img]
Перегляд
Text
03-05-19 (1).pdf

Download(485kB) | Перегляд

Анотація

Чинними нормативними документами з проектування мостів не визначено поняття надійності, і тому інженери нерідко помилково вважають детерміністичні розрахунки конструкцій на міцність і стійкість за розрахунки надійності. Насправді – це інші розрахунки, що виконуються з ймовірністних позицій. Вони мають за мету відповісти на запитання: наскільки гарантованою є обчислена міцність і стійкість конструкції та який час будуть зберігатись її експлуатаційні властивості? Найчастіше поняття надійність для електронних і механічних систем трактується як складна властивість системи виконувати свої функції та зберігати експлуатаційні показники протягом заданого часу. В мостобудівництві надійність – це здатність елементів моста виконувати задані функції в певних умовах експлуатації, зберігаючи протягом встановленого часу нормативні експлуатаційні показники. Надійність визначається ймовірністю того, що не буде досягнуто жодного з розрахункових граничних станів в жодному з несучих елементів моста. Кількісним параметром надійності є ймовірність того, що не буде перевищено граничного стану, тобто йдеться про ймовірність того, що не станеться руйнування. The current normative documents on the design of bridges have not defined the concept of reliability, and therefore engineers often mistakenly consider deterministic calculations of structures for durability and stability for reliability calculations. In fact, these are other calculations performed from probability positions. They have the purpose to answer the question: how much is the calculated durability and stability of the design guaranteed and how long will its operational properties be maintained? Often, the notion of reliability for electronic and mechanical systems is treated as a complex feature of the system to perform its functions and to maintain performance over a given time. In bridge construction, reliability is the ability of bridge elements to perform specified functions under certain operating conditions, maintaining normative operating indicators for a set time. Reliability is determined by the probability that none of the calculated boundary states in any of the supporting elements of the bridge will be achieved. A quantitative reliability parameter is the probability that the boundary state will not be exceeded, that is, the probability that there will be no destruction.

Тип елементу : Робочі програми
Ключові слова: 03-05-19, міст, ймовірність, надійність, руйнування, bridge, probability, reliability, destruction.
Шифр: 03-05-19
Тематики: Шифр галузі знань > 19 Архітектура та будівництво
Шифр галузі знань > 19 Архітектура та будівництво > 192 Будівництво та цивільна інженерія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут будівництва та архітектури > Мостів і тунелів, опору матеріалів та будівельної механіки
Користувач, що депонує: В. Є. Перелигіна
Дата внесення: 07 Груд 2017 14:18
Останні зміни: 08 Груд 2017 10:40
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/7757
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року