Іванченко, А. М. (2011) КОНЦЕПЦІЯ УПРАВЛІННЯ НЕРУХОМІСТЮ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(54)). с. 80-91.
|
Text
Vek5411 зах.pdf Download(176kB) | Перегляд |
Анотація
У статті проведена класифікація специфічних цілей покупця та еволюція маркетингу на ринку нерухомості. Запропоновано умовний критерій, який визначає взаємозв’язок трьох фундаментальних концепцій поведінки покупця на ринку нерухомості.
English abstract
The classification of specific goals and evolution of customer marketing of real estate market is given in this paper. The conventional criterion that defines the relationship of the three fundamental concepts of the buyer in the market is suggested.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | нерухомість, ринок нерухомості, управління |
УДК: | 338.012 |
Бібліографічний опис: | Іванченко А. М. Концепція управління нерухомістю / А. М. Іванченко // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2011. – Вип. 2(54). – С. 80-91. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2011 > Вісник 2 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2011 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 14 Лют 2018 09:55 |
Останні зміни: | 14 Лют 2018 09:55 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/8457 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року