ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК РЕСУРС ФОРМУВАННЯ ІМІДЖЕВОЇ ПОЛІТИКИ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УНІВЕРСИТЕТУ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Безтелесна, Л. І. та Василів, В. Б. та Beztelesna, L. I. та Vasyliv, V. B. (2016) ІНТЕРНЕТ-МАРКЕТИНГ ЯК РЕСУРС ФОРМУВАННЯ ІМІДЖЕВОЇ ПОЛІТИКИ І КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ УНІВЕРСИТЕТУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (3(75)). с. 17-29.

[img]
Перегляд
Text
Ve752.pdf.zax.pdf

Download(209kB) | Перегляд

Анотація

Розкрито суть, класифікацію та елементи іміджевої політики університету. Доведено, що використання Інтернет-маркетингу і комунікаційних технологій у діяльності університету забезпечує управління його іміджем та конкурентоспроможністю. Проаналізовано переваги формування іміджу університету в Інтернеті. Запропоновано поетапне формування ефективного іміджу в університеті. Визначено завдання відділу іміджевої політики. Наведено параметри рейтингування університетів світу за Інтернет-іміджем та вітчизняних лідерів у ньому.

Title in English

INTERNET MARKETING AS A FORMATION RESOURCE OF IMAGE POLICY AND COMPETITIVENESS OF UNIVERSITY

English abstract

The essence, classification and policy elements of university image are worked out. It is proved that the use of online marketing and communication technologies in the activities of the university manages its image and competitiveness. Advantages of image formation university online are implied. A gradual formation of an effective image of the university is determined. The department resolutes image policy. The parameters for ranking universities online are given and national leaders in it are presented.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: імідж, університет, Інтернет-маркетинг, конкурентоспроможність, рейтингування, image, university, internet marketing, competitiveness ranking
УДК: 378:004.9
Бібліографічний опис: Безтелесна Л. І. Інтернет-маркетинг як ресурс формування іміджевої політики і конкурентоспроможності університету / Л. І. Безтелесна, В. Б. Василів // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2016. – Вип. 3(75). – С. 17-29.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2016 > Вісник 3
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2016
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 14 Бер 2018 07:33
Останні зміни: 14 Бер 2018 07:33
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/8796
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року