Ханін, І. Г. та Рашман, Б. Г. та Khanin, I. Н. та Rashman, B. Н. (2016) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ МАРКЕТИНГОВОЇ АГЕНЦІЇ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(76)). с. 144-152.
|
Text
Ve7616.pdf.zax.pdf Download(167kB) | Перегляд |
Анотація
В статті висвітлено рішення питання забезпечення підвищення якості інформаційного забезпечення та формування досконалих організаційних структур для реалізації ефективної маркетингової діяльності суб’єктів господарювання. Розглянуто теоретико-методичні і практичні аспекти формування ефективних відносин між підприємствами та виробниками маркетингових послуг, а саме маркетинговими агенціями, з метою отримання якісної інформації про ринок. Визначено необхідність формування нової або зміни існуючої організаційної структури управління та інформаційної системи прийняття управлінських рішень. Це дозволило висунути в статті гіпотезу, що формування комплексної організаційної та інформаційної моделі маркетингової агенції повинно відповідати як критеріям економічності ресурсного забезпечення та економічної доцільності здійснення виробництва для підприємства, так і відповідати уявленням кінцевого споживача про якість, ціну та власне процес споживання, орієнтований на максимізацію рівня задоволення потреб. В роботі сформовані основні блоки механізму формування комплексної організаційної та інформаційної моделі маркетингової агенції, які забезпечують поступовий перехід від діючої моделі бізнесу через трансформацію до ідеальної моделі бізнесу. Як ідеальну модель бізнесу в контексті діяльності маркетингової агенції запропоновано розуміти таку модель, яка забезпечує зайняття та зростання бажаної частки ринку маркетингових послуг при збереженні або нарощуванні обсягів прибутку та норми прибутковості.
Title in English
THEORETICAL AND METHODOLOGICAL APPROACHES TO FORMATION OF ORGANIZATIONAL AND INFORMATIONAL COMPLEX MODEL OF MARKETING AGENCY
English abstract
The article highlights the issue of solutions improving the quality of information provision and the formation of advanced organizational structures for the implementation of effective marketing activities of business entities. Theoretical and methodological and practical aspects of effective relationships between companies and manufacturers marketing services such as marketing agencies to obtain high-quality market information. The necessity of forming a new or change existing organizational structure and management information system management decisions. It is possible to put forward in the article the hypothesis that the formation of complex organizational and informational models of marketing agency must meet both criteria of efficiency of resource support and economic feasibility of the implementation of production for the company and meet the representations final consumer about the quality, price and the actual process of consumption, aimed at maximizing level fulfilling of needs. The work formed the main mechanism blocks the formation of complex organizational models and information marketing agency providing a gradual transition from the existing business model through the transformation of the ideal business model. As an ideal business model in the context of marketing agencies invited to understand this model, which provides employment and growth in market share desired marketing services while maintaining or increasing amounts of profits and rates of return.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | теоретико-методичні, практичні, підприємства, маркетинг, послуги, маркетингові агенції, модель, організаційна, інформаційна, блоки, theoretical and methodical, practical, business, marketing, service marketing agency model, organizational, informational units |
УДК: | 65.014.12+330.47 |
Бібліографічний опис: | Ханін І. Г. Теоретико-методичні підходи до формування комплексної організаційної та інформаційної моделі маркетингової агенції / І. Г. Ханін, Б. Г. Рашман // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2016. – Вип. 4(76). – С. 144-152. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2016 > Вісник 4 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2016 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 26 Бер 2018 11:53 |
Останні зміни: | 26 Бер 2018 11:53 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/9008 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року