Akimov, О. О. та Акімов, О. О. (2018) ПРОФЕСІЙНА ДІЯЛЬНІСТЬ ДЕРЖАВНИХ СЛУЖБОВЦІВ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ: ОПТИМІЗАЦІЯ МІЖОСОБИСТІСНИХ СТОСУНКІВ ПРАЦІВНИКІВ АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИХ ПІДРОЗДІЛІВ З ПОСТРАЖДАЛИМИ. ДП “Видавничий дім “Персонал” (1(11)). с. 15-28.
|
Text
Аkimov О. О. PROFESSIONAL ACTIVITY OF STATE EMPLOYEES зах.pdf Download(707kB) | Перегляд |
Анотація
Розглянуто питання діяльності державних службовців Державної служби України з надзвичайних ситуацій, розкрито загальне поняття міжособистісних стосунків працівників з постраждалими. Проаналізовано шляхи удосконалення професійної оптимізації міжособистісних стосунків працівників аварійно-рятувальних підрозділів ДСНС України з постраждалими. Розглянуто існуючі форми, способи та методи надання екстреної психологічної допомоги як єдиної системи. Уперше запропоновано розглядати надання екстреної психологічної допомоги як багатоканальну систему масового обслуговування з необмеженою чергою. Внесено пропозиції щодо удосконалення діяльності органів державного управління та державних службовців, форм, способів та методів надання екстреної психологічної допомоги постраждалим у надзвичайних ситуаціях.
Title in English
PROFESSIONAL ACTIVITY OF STATE EMPLOYEES OF STATE SERVICE OF UKRAINE ON EMERGENCY SITUATIONS: OPTIMIZATION OF INTERFERENCE RELATIONS OF WORKERS OF EMERGENCY RESCUE DEPARTMENTS WITH SUFFERED
English abstract
The article deals with the issues of the activity of civil servants of the State Service of Ukraine for emergency situations, the general concept of interpersonal relations of workers with victims is disclosed, the main aspects of rendering emergency psychological assistance are considered. The ways of perfection of professional optimization of interpersonal relations of workers of rescue units of the DSNC of Ukraine with the victims are analyzed. The analysis and consideration of all existing forms, methods and methods of providing emergency psychological assistance as a single system. For the first time, it is proposed to consider the provision of emergency psychological assistance as a multi-channel queuing system with an unlimited queue. Proposals have been made on the activities of government bodies and civil servants to improve the forms, methods and methods of providing emergency psychological assistance to victims in emergency situations.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | interpersonal relations, optimization, civil servants, rescue units of the Ukrainian Legislative Council of Ukraine, queuing system, triage, public administration, міжособистісні стосунки, оптимізація, державні службовці, аварійно-рятувальні підрозділи ДСНС України, система масового обслуговування, тріаж, державне управління |
УДК: | 351/374:316.6 |
Бібліографічний опис: | Akimov О. O. Professional activity of state employees of state service of Ukraine on emergency situations: optimization of interference relations of workers of emergency rescue departments with suffered / А. О. Akimov // Public management : collection. — Kyiv : ДП “Видавничий дім “Персонал”, 2018. - № 1 (11). – January 2018. — P. 15-28. |
Тематики: | За напрямами > Усі спеціальності |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 12 Квіт 2018 09:16 |
Останні зміни: | 12 Квіт 2018 09:16 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/9267 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року