Силабус навчальної дисципліни «Брендинг» для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Бізнесаналітика» спеціальності 051 «Економіка»

Downloads

Downloads per month over past year

06-05-180S Міщук, Г. Ю. (2023) Силабус навчальної дисципліни «Брендинг» для здобувачів вищої освіти ступеня «магістр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Бізнесаналітика» спеціальності 051 «Економіка». [Силабус]

[img] Text
06-05-180S.pdf

Download(471kB)

Abstract

Дисципліна спрямована на формування у здобувачів вищої освіти знань та практичних навичок творення, підтримки та розвитку успішних брендів задля досягнення стійких конкурентних переваг на різних ієрархічних рівнях економічних відносин. Навички побудови бренд-стратегій передбачено закріплювати в процесі критичного аналізу успішності побудованих брендів товарів, особистості, корпорацій та територій з оцінкою можливих напрямків удосконалення брендингу та формуванням власних рекомендацій. Дисципліна є міждисциплінарною, поєднує знання на перетині поведінкової економіки, менеджменту та маркетингу, що дозволяє розвивати критичне мислення, креативний підхід до пошуку «точок зростання» на різних рівнях дослідження брендів та ефективності брендингу, обґрунтовувати оптимальні економічні рішення з розумінням цінності бренду для споживачів та особливостей споживчого вибору. Метою вивчення дисципліни «Брендинг» є формування у студентів компетентностей щодо формування та розвитку брендів в управлінні економічними відносинами зі споживачами в процесі створення цінності на різних рівнях реалізації бренд-стратегій.

Title in English

SYLLABUS Branding Level of Education: Master’s (second) 05 Field of knowledge Social and behavioural sciences 051 Field of study: Economics Degree Program: Business analytics ВВ4 Code in Educational Program

Item Type: Силабус
Additional Information: попередня версія силабусу 06-05-116S
Uncontrolled Keywords: 06-05-180S, брендинг
Шифр: 06-05-180S
Subjects: Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки
Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки > 51 Економіка
Divisions: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Трудових ресурсів і підприємництва
Depositing User: Н.В. Тарасюк
Date Deposited: 09 Sep 2023 06:36
Last Modified: 09 Sep 2023 06:36
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/27002

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year