Основи менеджменту і маркетингу

Downloads

Downloads per month over past year

Кожушко, Л. Ф. and Кузнецова, Т. О. and Судук, О. Ю. (2016) Основи менеджменту і маркетингу. НУВГП, Рівне. ISBN 978-966-327-294-8

[img]
Preview
Text
738674 zah.pdf

Download(8MB) | Preview

Abstract

Навчальний посібник призначено для вивчення дисципліни «Основи менеджменту і маркетингу» при підготовці бакалаврів за напрямом 6.060101 «Будівництво». Викладено основні аспекти менеджменту і маркетингу, аналіз становлення і розвитку науки управління, розглянуто сутність менеджменту і маркетингу та їхнє місце в загальній системі управління організацією, функції менеджменту і маркетингу, їхні основні принципи та методи. Видання дозволить студентам усвідомити суть основних категорій менеджменту і маркетингу.

Item Type: Book
Uncontrolled Keywords: менеджмент, маркетинг, основи управління
ISBN: 978-966-327-294-8
ББК: 65.050.9я7
Бібліографічний опис: Кожушко Л. Ф. Основи менеджменту і маркетингу : навч. посіб. / Л. ф. Кожушко, Т. О. Кузнецова, О. Ю. Судук. – Рівне : НУВГП, 2016. – 291 с.
Subjects: Навчальні видання > Навчальний посібник
Depositing User: В. Є. Перелигіна
Date Deposited: 02 Jul 2016 09:05
Last Modified: 28 Jul 2017 09:39
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/4282

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year