Вгору на рівень |
Сівак, В. М. та Костюкова, Т. А. та Sivak, V. M. та Kostiukova, Т. А. (2017) АНАЛОГІЇ, АСОЦІАЦІЇ ТА МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ ЗВ’ЯЗКИ ЯК МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ПРОДУКТИВНО-ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ. НУВГП (16). с. 78-89.
Сівак, В. М. та Сорока, В. С. та Костюкова, Т. А. та Sivak, V. M. та Soroka, V. S. та Kostiukova, T. A. (2017) КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ. НУВГП (16). с. 90-98.
Туровська, Г. І. та Костюкова, Т. А. та Turovska, H. I. та Kostiukova, T. A. (2017) МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ВИМОГ. НУВГП (16). с. 99-108.
Костюкова, Т. А. та Kostiukova, T. A. (2015) Сучасний освітній маркетинг та конкурентоспроможність вищих навчальних закладів. Технології навчання (15). с. 164-170.
Туровська, Г. І. та Костюкова, Т. А. та Turovska, H. I. та Kostiukova, T. A. (2015) Впровадження інтерактивних форм навчання - один з найважливіших напрямів удосконалення підготовки студентів у сучасному вищому навчальному закладі. Технології навчання (15). с. 66-78.
Губницька, О. М. та Костюкова, Т. А. та Gubnytska, O. M. та Kostiukova, T. A. (2015) ДІЄВІ ФОРМИ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З ВИКЛАДАЧАМИ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ. Технології навчання (14). с. 117-122.
Костюкова, Т. А. та Туровська, Г. І. та Kostiukova, T. A. та Turovska, H. I. (2015) ВИЗНАЧЕННЯ РОЛІ ВІДКРИТОГО ЗАНЯТТЯ ЯК ОДНІЄЇ З ФОРМ РОБОТИ ВИКЛАДАЧА. Технології навчання (14). с. 43-50.