Елементи, в яких автор: "Рашман, Б. Г."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 3.

Рашман, Б. Г. (2017) ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ МАРКЕТИНГОВОЇ АГЕНЦІЇ. [Автореферати, дисертації] (Неопублікований)

Рашман, Б. Г. (2017) ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ МАРКЕТИНГОВОЇ АГЕНЦІЇ. [Автореферати, дисертації] (Неопублікований)

Ханін, І. Г. та Рашман, Б. Г. та Khanin, I. Н. та Rashman, B. Н. (2016) ТЕОРЕТИКО-МЕТОДИЧНІ ПІДХОДИ ДО ФОРМУВАННЯ КОМПЛЕКСНОЇ ОРГАНІЗАЦІЙНОЇ ТА ІНФОРМАЦІЙНОЇ МОДЕЛІ МАРКЕТИНГОВОЇ АГЕНЦІЇ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(76)). с. 144-152.

Цей список був створений у Thu Dec 26 05:27:33 2024 UTC.