Елементи, в яких тема: "Шифр галузі знань > 7 Управління та адміністрування > 75 Маркетинг"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автори | Тип елементу
Перейти до: Г | Л | М | Н | О | П
Число елементів: 14.

Г

03-10-241S Гнєушев, В. О. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності та цивільний захист» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) освітнього рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг», спеціальність 075 «Маркетинг». [Силабус]

03-10-130М Гнєушев, В. О. (2024) Методичні вказівки до практичних занять і самостійної роботи з навчальної дисципліни «Безпека життєдіяльності та цивільний захист» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування» усіх форм навчання. [Методичне забезпечення]

Л

06-09-165S Літвінчук, А. Т. та Озарчук, І. В. (2024) Силабус навчальної дисципліни "Іноземна мова (за професійним спрямуванням)" для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою "Маркетинг", за спеціальністю 075 "Маркетинг". [Силабус]

М

06-13-55S Мальчик, М. В. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Сучасні аспекти наукової спеціальності» для здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії», які навчаються за освітньо-науковою програмою «Маркетинг», за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування". [Силабус]

06-13-56S Мальчик, М. В. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Теоретико-методологічні проблеми наукової спеціальності Маркетинг» для здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії», які навчаються за освітньо-науковою програмою «Маркетинг», за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування". [Силабус]

06-13-60S Мальчик, М. В. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Сучасна парадигма маркетингу в умовах інноваційної економіки» для здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії», які навчаються за освітньо-науковою програмою «Маркетинг», за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування". [Силабус]

06-13-64S Мальчик, М. В. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Міждисциплінарний науковий дискус в галузі маркетингу» для здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії», які навчаються за освітньо-науковою програмою «Маркетинг», за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування". [Силабус]

06-03-329М Мельник, Л. В. та Котик, О. В. та Трусік, М. Ю. (2024) Методичні вказівки до самостійної підготовки та проведення практичних занять з дисципліни «Фінанси, гроші та кредит» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітніми програмами спеціальностей 071 «Облік і оподаткування», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля», 051 «Економіка», 292 «Міжнародні економічні відносини», 281 «Публічне управління та адміністрування» » денної та заочної форм навчання (у т.ч. зі скороченим терміном навчання). [Методичне забезпечення]

Н

07-01-02М Нікитенко, Д. В. та Венцурик, А. М. (2024) Методичні вказівки та завдання до виконання індивідуального навчально-дослідного завдання з навчальної дисципліни «Мікроекономіка» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Бізнес аналітика», «Управління персоналом і економіка праці» спеціальності 051 «Економіка», «Облік і оподаткування» спеціальності 071 «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування» спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Менеджмент» спеціальності 073 «Менеджмент», «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля», «Публічне управління та адміністрування» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», «Міжнародний бізнес» спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

07-01-01М Нікитенко, Д. В. та Венцурик, А. М. (2024) Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Мікроекономіка» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Бізнес аналітика», «Управління персоналом і економіка праці» спеціальності 051 «Економіка», «Облік і оподаткування» спеціальності 071 «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування» спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Менеджмент» спеціальності 073 «Менеджмент», «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля», «Публічне управління та адміністрування» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», «Міжнародний бізнес» спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

07-01-03М Нікитенко, Д. В. та Венцурик, А. М. (2024) Методичні вказівки та завдання до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни «Мікроекономіка» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Бізнес аналітика», «Управління персоналом і економіка праці» спеціальності 051 «Економіка», «Облік і оподаткування» спеціальності 071 «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування» спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Менеджмент» спеціальності 073 «Менеджмент», «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля», «Публічне управління та адміністрування» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», «Міжнародний бізнес» спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

О

06-05-151М Олійник, Олена Олександрівна (2024) Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійними програмами спеціальностей 011 «Освітні, педагогічні науки», 051 «Економіка», 053 «Психологія», 071 «Облік і оподаткування», 072 «Фінанси, банківська справа та страхування», 073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля», 281 «Публічне управління і адміністрування», 292 «Міжнародні економічні відносини», 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» (змістовий модуль 1 «Соціальна відповідальність: сутність, напрями, інструменти реалізації», змістовий модуль 3 «Соціальна відповідальність перед зовнішніми стейкхолдерами») денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

П

06-13-57S Попко, О. В. (2024) Силабус навчальної дисципліни «Стратегічне управління ланцюгами створення цінностей» для здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії», які навчаються за освітньо-науковою програмою «Маркетинг», за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування». [Силабус]

Попко, О. В. та Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. та Толчанова, З. О. та Гладунов, О. В. та Радько, А. О. та Прокопець, В. Е. (2024) Освітньо-наукова програма "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" галузі знань 07 "Управління та адміністрування". Кваліфікація: доктор філософії з маркетингу. [Освітні програми]

Цей список був створений у Mon Dec 30 17:11:43 2024 UTC.