Групувати за:
Автори |
Тип елементу Число елементів: 6.
Методичне забезпечення
07-01-02М
Нікитенко, Д. В. та Венцурик, А. М.
(2024)
Методичні вказівки та завдання до виконання індивідуального
навчально-дослідного завдання з навчальної дисципліни
«Мікроекономіка» для здобувачів вищої освіти першого
(бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Бізнес
аналітика», «Управління персоналом і економіка праці» спеціальності
051 «Економіка», «Облік і оподаткування» спеціальності 071 «Облік і
оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування»
спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та
фондовий ринок», «Менеджмент» спеціальності 073 «Менеджмент»,
«Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг», «Підприємництво,
торгівля та біржова діяльність», спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля», «Публічне управління та адміністрування» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», «Міжнародний бізнес» спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» денної форми навчання.
[Методичне забезпечення]
07-01-01М
Нікитенко, Д. В. та Венцурик, А. М.
(2024)
Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Мікроекономіка» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними програмами «Бізнес аналітика», «Управління персоналом і економіка праці» спеціальності 051 «Економіка», «Облік і оподаткування» спеціальності 071 «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування» спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Менеджмент» спеціальності 073 «Менеджмент», «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля», «Публічне управління та адміністрування» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», «Міжнародний бізнес» спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» денної форми навчання.
[Методичне забезпечення]
07-01-03М
Нікитенко, Д. В. та Венцурик, А. М.
(2024)
Методичні вказівки та завдання до виконання контрольної роботи з навчальної дисципліни «Мікроекономіка» для здобувачів вищої
освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійними
програмами «Бізнес аналітика», «Управління персоналом і економіка праці» спеціальності 051 «Економіка», «Облік і оподаткування» спеціальності 071 «Облік і оподаткування», «Фінанси, банківська справа та страхування» спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа, страхування та фондовий ринок», «Менеджмент» спеціальності 073 «Менеджмент», «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг», «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність», спеціальності 076 «Підприємництво та торгівля», «Публічне управління та адміністрування» спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування», «Міжнародний бізнес» спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини» заочної форми навчання.
[Методичне забезпечення]
06-05-151М
Олійник, Олена Олександрівна
(2024)
Методичні вказівки до практичних занять та самостійної роботи
з навчальної дисципліни «Соціальна відповідальність»
для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за освітньо-професійними програмами спеціальностей
011 «Освітні, педагогічні науки», 051 «Економіка»,
053 «Психологія», 071 «Облік і оподаткування»,
072 «Фінанси, банківська справа та страхування»,
073 «Менеджмент», 075 «Маркетинг», 076 «Підприємництво та торгівля», 281 «Публічне управління і адміністрування», 292 «Міжнародні економічні відносини», 028 «Менеджмент соціокультурної діяльності» (змістовий модуль 1 «Соціальна відповідальність: сутність, напрями, інструменти реалізації», змістовий модуль 3 «Соціальна відповідальність перед зовнішніми стейкхолдерами») денної та заочної форм навчання.
[Методичне забезпечення]
Освітні програми
Попко, О. В. та Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. та Толчанова, З. О. та Гладунов, О. В. та Радько, А. О. та Прокопець, В. Е.
(2024)
Освітньо-наукова програма "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" галузі знань 07 "Управління та адміністрування". Кваліфікація: доктор філософії з маркетингу.
[Освітні програми]
Силабус
06-13-57S
Попко, О. В.
(2024)
Силабус навчальної дисципліни «Стратегічне управління ланцюгами створення цінностей» для здобувачів вищої освіти ступеня «доктор філософії», які навчаються за освітньо-науковою програмою «Маркетинг», за спеціальністю 075 «Маркетинг» галузі знань 07 «Управління та адміністрування».
[Силабус]
Цей список був створений у Tue Nov 19 14:25:30 2024 UTC.