Елементи, в яких тема: "За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автори | Тип елементу
Перейти до: А | М | Р
Число елементів: 5.

А

Акімова, Л. М. (2006) БРЕНД У МАРКЕТИНГУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Корпоративне управління в Україні: менеджмент, фінанси, аудит. с. 215-217.

Акімова, Л. М. та Іванова, Є. (2006) РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. УКРАЇНСЬКА НАУКА: МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, МАЙБУТНЄ (11). с. 3-8.

Алтухова, С. О. та Акімова, Л. М. (2006) ФОРМУВАННЯ ПРИНЦИПІВ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В АКЦІОНЕРНИХ ТОВАРИСТВАХ. КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ: МЕНЕДЖМЕНТ, ФІНАНСИ, АУДИТ. с. 109-111.

М

104-100 Мельник, Л. М. (2006) Методичні вказівки до самостійної підготовки та виконання контрольної роботи з дисципліни “Фінанси” для студентів заочної форми навчання напряму підготовки 0501 „Економіка і підприємництво”. [Методичне забезпечення]

Р

078-211 Ряба, О. І. (2006) КОНТРОЛЬНА ТЕСТОВА ПРОГРАМА з дисципліни „ПОЛІТИЧНА ЕКОНОМІЯ” для студентів напряму підготовки 0501 „Економіка і підприємництво“ заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]

Цей список був створений у Fri Dec 20 21:33:40 2024 UTC.