Вгору на рівень |
104-100 Мельник, Л. М. (2006) Методичні вказівки до самостійної підготовки та виконання контрольної роботи з дисципліни “Фінанси” для студентів заочної форми навчання напряму підготовки 0501 „Економіка і підприємництво”. [Методичне забезпечення]
078-211 Ряба, О. І. (2006) КОНТРОЛЬНА ТЕСТОВА ПРОГРАМА з дисципліни „ПОЛІТИЧНА ЕКОНОМІЯ” для студентів напряму підготовки 0501 „Економіка і підприємництво“ заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Акімова, Л. М. (2006) БРЕНД У МАРКЕТИНГУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Корпоративне управління в Україні: менеджмент, фінанси, аудит. с. 215-217.
Акімова, Л. М. та Іванова, Є. (2006) РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. УКРАЇНСЬКА НАУКА: МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, МАЙБУТНЄ (11). с. 3-8.
Алтухова, С. О. та Акімова, Л. М. (2006) ФОРМУВАННЯ ПРИНЦИПІВ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В АКЦІОНЕРНИХ ТОВАРИСТВАХ. КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ: МЕНЕДЖМЕНТ, ФІНАНСИ, АУДИТ. с. 109-111.