Елементи, в яких тема: "За напрямами > Усі спеціальності"

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Автори | Тип елементу
Перейти до: А | С
Число елементів: 6.

А

Акімова, Л. М. (2006) БРЕНД У МАРКЕТИНГУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Корпоративне управління в Україні: менеджмент, фінанси, аудит. с. 215-217.

Акімова, Л. М. та Іванова, Є. (2006) РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. УКРАЇНСЬКА НАУКА: МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, МАЙБУТНЄ (11). с. 3-8.

Акімова, Л. М. та Іванова, Е. В. (2006) ИНСТРУМЕНТЫ КОМПЛЕКСНОГО ПОДХОДА К УПРАВЛЕНИЮ БРЭНДОМ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(36)). с. 211-218.

Акімова, Л. М. та Алтухова, С. О. (2006) ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПРОДУКЦІЇ МАШИНОБУДІВНОГО ВИРОБНИЦТВА ЗА РАХУНОК МЕХАНІЗМУ ЦІНОУТВОРЕННЯ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(36)). с. 204-210.

Алтухова, С. О. та Акімова, Л. М. (2006) ФОРМУВАННЯ ПРИНЦИПІВ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В АКЦІОНЕРНИХ ТОВАРИСТВАХ. КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ: МЕНЕДЖМЕНТ, ФІНАНСИ, АУДИТ. с. 109-111.

С

Савіна, Н. Б. (2006) Контролінг інвестиційної діяльності. ДЕГІ. с. 167-170.

Цей список був створений у Mon Nov 18 20:45:42 2024 UTC.