Вгору на рівень |
Акімова, Л. М. (2006) БРЕНД У МАРКЕТИНГУ ПРОМИСЛОВОГО ПІДПРИЄМСТВА. Корпоративне управління в Україні: менеджмент, фінанси, аудит. с. 215-217.
Акімова, Л. М. та Іванова, Є. (2006) РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. УКРАЇНСЬКА НАУКА: МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, МАЙБУТНЄ (11). с. 3-8.
Акімова, Л. М. та Іванова, Е. В. (2006) ИНСТРУМЕНТЫ КОМПЛЕКСНОГО ПОДХОДА К УПРАВЛЕНИЮ БРЭНДОМ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(36)). с. 211-218.
Акімова, Л. М. та Алтухова, С. О. (2006) ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОЗДАТНОСТІ ПРОДУКЦІЇ МАШИНОБУДІВНОГО ВИРОБНИЦТВА ЗА РАХУНОК МЕХАНІЗМУ ЦІНОУТВОРЕННЯ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(36)). с. 204-210.
Алтухова, С. О. та Акімова, Л. М. (2006) ФОРМУВАННЯ ПРИНЦИПІВ КОРПОРАТИВНОГО УПРАВЛІННЯ В АКЦІОНЕРНИХ ТОВАРИСТВАХ. КОРПОРАТИВНЕ УПРАВЛІННЯ В УКРАЇНІ: МЕНЕДЖМЕНТ, ФІНАНСИ, АУДИТ. с. 109-111.
Савіна, Н. Б. (2006) Контролінг інвестиційної діяльності. ДЕГІ. с. 167-170.