Бронська, А. М. (2011) ТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ ОСВІТИ ЯК ІНСТИТУЦІЙНОГО ЧИННИКА ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(53)). с. 17-24.
|
Text
Vek533 зах.pdf Download(166kB) | Перегляд |
Анотація
У статті запропоновано теоретичну модель освіти як інституційного чинника інноваційного розвитку, здійснено обґрунтування її складових та взаємодії між ними; конкретизовано інституційні зміни, необхідні для її практичної реалізації.
English abstract
The article presents a theoretical model of education as a factor of innovation institutional development; its components and interactions between them are carried out; institutional changes, required for its practical іmplementation, are specified.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | освіта, теоретична модель освіти, інновації, розвиток економіки |
УДК: | 37.330.341.1 |
Бібліографічний опис: | Бронська А. М. Теоретична модель освіти як інституційного чинника інноваційного розвитку економіки України / А. М. Бронська // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2011. – Вип. 1(53). – С. 17-24. |
Тематики: | Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2011 > Вісник 1 Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2011 |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 08 Лют 2018 11:32 |
Останні зміни: | 08 Лют 2018 11:32 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/8398 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року