ТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ ОСВІТИ ЯК ІНСТИТУЦІЙНОГО ЧИННИКА ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Бронська, А. М. (2011) ТЕОРЕТИЧНА МОДЕЛЬ ОСВІТИ ЯК ІНСТИТУЦІЙНОГО ЧИННИКА ІННОВАЦІЙНОГО РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(53)). с. 17-24.

[img]
Перегляд
Text
Vek533 зах.pdf

Download(166kB) | Перегляд

Анотація

У статті запропоновано теоретичну модель освіти як інституційного чинника інноваційного розвитку, здійснено обґрунтування її складових та взаємодії між ними; конкретизовано інституційні зміни, необхідні для її практичної реалізації.

English abstract

The article presents a theoretical model of education as a factor of innovation institutional development; its components and interactions between them are carried out; institutional changes, required for its practical іmplementation, are specified.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: освіта, теоретична модель освіти, інновації, розвиток економіки
УДК: 37.330.341.1
Бібліографічний опис: Бронська А. М. Теоретична модель освіти як інституційного чинника інноваційного розвитку економіки України / А. М. Бронська // Вісник НУВГП. Економічні науки : зб. наук. праць. – Рівне : НУВГП, 2011. – Вип. 1(53). – С. 17-24.
Тематики: Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2011 > Вісник 1
Видання університету > Вісник НУВГП > серія "Економічні науки" > 2011
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 08 Лют 2018 11:32
Останні зміни: 08 Лют 2018 11:32
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/8398
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року