Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Рефлексотерапія та ерготерапія» для здобувачів вищої освіти першого (бакалавського) рівня за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія» денної форми навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

08-02-31 Брега, Л. Б. (2019) Методичні вказівки до виконання лабораторних робіт з навчальної дисципліни «Рефлексотерапія та ерготерапія» для здобувачів вищої освіти першого (бакалавського) рівня за спеціальністю 227 «Фізична терапія, ерготерапія» денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

[img]
Перегляд
Text
08-02-31 (1).pdf

Download(965kB) | Перегляд

Анотація

Під час вивчення навчальної дисципліни «Рефлексотерапія та ерготерапія» студенти опановують методичні підходи в контексті діагностики, засобів рефлексо- та ерготерапії в реабілітаційній практиці для забезпечення профілактики захворювань, а також для більш швидкого відновлення здоров’я, якості життя і працездатності у хворих різноманітного профілю, освоєння принципів реабілітаційної деонтології та етики, що є необхідні в повсякденній фахово-реабілітаційній і профілактичній діяльності реабілітолога. Рефлексотерапія та ерготерапія є дієвим способом лікування, який підвищує функціональні можливості організму й ефективно використовується при дисфункції окремих систем і органів. Про це свідчить не тільки історія її застосування, але й сучасний досвід і нові наукові розробки. Крім відсутності побічних явищ, рефлексотерапія та ерготерапія відзначається відносно високою ефективністю при певних патологічних станах, а також доступністю і економічністю. Деякі методи рефлексотерапії та ерготерапії практично не потребують витрат на впровадження в практику. Основне завдання курсу – допомога студентам у розширенні світогляду щодо планування заходів фізичної терапії, ерготерапії та застосовування рефлексотерапії та ерготерапії. За методикою організації методичні рекомендації спрямовані на контроль засвоєння теоретичного матеріалу й формування практичних умінь та навичок, а також уміння аналізувати й застосовувати набуті знання для вирішення практичних завдань із питань діагностики та лікування рефлексотерапії й програм ерготерапії з клінічним аналізом стану хворого й призначенням методів рефлексотерапії та програм ерготерапії в залежності від фази чи стадії патологічного процесу, індивідуальної реактивності. Методичні рекомендації допоможуть студентам в підготовці до лабораторних занять, у самостійній роботі з літературою та заліку.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 08-02-31, рефлексотерапія, ерготерапія
Шифр: 08-02-31
За видами робіт: Лабораторні роботи
Тематики: Шифр галузі знань > 22 Охорона здоров’я > 227 Фізична терапія, ерготерапія
Підрозділи: Навчально-науковий інститут охорони здоров'я > Здоров'я людини і фізичної реабілітації
Користувач, що депонує: libr_1 Г. М. Рожанчук
Дата внесення: 20 Лют 2019 09:08
Останні зміни: 20 Лют 2019 09:08
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/13624
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року