Акімова, Л. М. та Іванова, Є. (2006) РОЛЬ МАРКЕТИНГОВОЇ СТРАТЕГІЇ В ДІЯЛЬНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА. УКРАЇНСЬКА НАУКА: МИНУЛЕ, СУЧАСНЕ, МАЙБУТНЄ (11). с. 3-8.
|
Text
Акімова Л.М. Роль маркетингової стратегії в діяльності підприемства.pdf.zax.pdf Download(1MB) | Перегляд |
Анотація
У статті розглянута необхідність розробки і реалізації маркетингової стратегії на підприємстві. Визначені основні задачі, на які рекомендується зробити акцент керівникам для розробки ефективноі стратегії маркетингу.
English abstract
In the article the necessity of mining and implementation of marketing policy on firm is reviewed. The primary goals are determined, on which one it is recommended to make accent to the chiefs for mining effective policy of marketing.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | маркетинг, стратегії, маркетингові стратегії, діяльність підприємства |
Бібліографічний опис: | Акімова Л. Роль маркетингової стратегії в діяльності підприємства / Л. Акімова, Є. Іванова // Українська наука: минуле, сучасне, майбутнє. - Тернопіль : Економічна думка, 2006. - Вип. 11. – С. 3-8. |
Тематики: | За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво За напрямами > Усі спеціальності |
Користувач, що депонує: | С. В. Бойчук |
Дата внесення: | 02 Квіт 2019 10:09 |
Останні зміни: | 02 Квіт 2019 10:09 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14445 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року