ВИМІР БРЕНД-КАПІТАЛУ

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

Акімова, Л. М. (2007) ВИМІР БРЕНД-КАПІТАЛУ. ПРОБЛЕМИ РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ТА ПРИРОДНО- РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕГІОНУ: ФІНАНСОВА ПОЛІТИКА ТА ІНВЕСТИЦІЇ (1). с. 106-112.

[img]
Перегляд
Text
Акімова Л.М. Вимір бренд-капіталу.pdf.zax.pdf

Download(1MB) | Перегляд

Анотація

У статті розкривається методика грошової оцінки капіталу-бренда. На прикладах закордонної практики показано, що незалежно від вибраної методики, бренд як матеріальний актив, повинен оцінюватися й оцінюється власниками компанії, що володіє цим брендом.

Тип елементу : Стаття
Ключові слова: бренд, бренд-капітал, маркетингові видатки, маркетингові дослідження, ринкова вартість, інвестиції
УДК: 658.821
Бібліографічний опис: Акімова Л. М. Вимір бренд-капіталу / Л. М. Акімова // Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2007. - Вип. XIII, № 1. - С. 106-112.
Тематики: За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво
За напрямами > Усі спеціальності
Користувач, що депонує: С. В. Бойчук
Дата внесення: 02 Квіт 2019 10:10
Останні зміни: 02 Квіт 2019 10:10
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14446
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року