06-01-021S Адамчук, Т. Л. (2021) Силабус навчальної дисципліни «Аналіз діяльності підприємств туристичної галузі» для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою «Туризм» спеціальності 242 "Туризм". [Силабус]
Text
06-01-021S.pdf Download(661kB) |
Анотація
Дисципліна «Аналіз діяльності підприємств туристичної галузі» є вибірковою навчальною дисципліною, що вивчається на рівні вищої освіти бакалавр спеціальності 242 «Туризм». Основною метою вивчення дисципліни «Аналіз діяльності підприємств туристичної галузі» полягає у засвоєнні теоретичних положень з аналізу та оцінки діяльності підприємств туристичної галузі, надбанні практичних навичок з метою використання цих знань для прийняття управлінських рішень щодо підвищення ефективності діяльності підприємств туристичної галузі. Мета дисципліни: засвоєння теоретичних положень з аналізу та оцінки діяльності підприємств туристичної галузі та надбанні практичних навичок використання цих знань для прийняття управлінських рішень щодо підвищення ефективності діяльності підприємства. У результаті вивчення дисципліни здобувач повинні знати: - основні поняття, категорії, терміни аналізу господарського аналізу та вміти їх правильно тлумачити; - закономірності, принципи та загальні методи здійснення аналітичних досліджень; - етапи аналітичної обробки первинної інформації та узагальнення отриманих результатів; - механізми аналізу та синтезу даних та показників діяльності підприємств; - методи вивчення взаємозв’язків між явищами, що відбуваються на підприємстві та вміти охарактеризувати отримані результати досліджень; - способи переходу від статистичних методів дослідження до елементів факторного аналізу з метою виявлення резервів покращення результуючих показників; - методи оцінки сучасних проблем виробничо-господарської діяльності підприємств; - аналітичну методологію визначення наслідків впливу управлінських рішень на діяльність суб’єктів господарювання; - особливості практичного застосування аналітичних методів дослідження показників, що характеризують роботу підприємства. Після опанування даного курсу здобувач повинні вміти: - виявляти внутрішні резерви раціонального використання матеріальних, трудових і фінансових ресурсів підприємств туристичної галузі; - приймати обґрунтовані управлінські рішення на основі виявлених резервів.
Title in English
SYLLABUS Analysis of activity of enterprises of the tourism industry ВЦПП 1.2 Code in Degree Programme Level of education: bachelor (first) 24 Fields of knowledge Service sector 242 Speciality Tourism Educational Program: Tourism
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-01-021S, аналіз діяльності підприємств туристичної галузі |
Шифр: | 06-01-021S |
Тематики: | Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Економіки підприємства |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Рожанчук |
Дата внесення: | 05 Лист 2021 13:11 |
Останні зміни: | 05 Лист 2021 13:11 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/22000 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року