Силабус освітньої компоненти "Європейські публічні комунікації" для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою "Управління інформаційними комунікаціями" спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа"

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

06-14-253S Шинкарук, А. Л. (2023) Силабус освітньої компоненти "Європейські публічні комунікації" для здобувачів вищої освіти ступеня «бакалавр», які навчаються за освітньо-професійною програмою "Управління інформаційними комунікаціями" спеціальності 029 "Інформаційна, бібліотечна та архівна справа". [Силабус]

[img] Text
06-14-253S.pdf

Download(245kB)

Анотація

Цифлічні комунікації, відповідно до визначення суспільної комунікаційної системи, слід розглядати як структуровану (впорядковану певним чином) сукупність комунікантів, реципієнтів, смислових повідомлень, комунікаційних каналів і служб, які мають матеріально-технічні ресурси та професійні кадри. Якщо культура є сукупністю речових і нематеріальних культурних, тобто штучних соціальних, сенсів, то публічна комунікація – це частина предметної культури, що забезпечує рух культурних смислів у соціальному просторі та часі. При цьому діяльність щодо здійснення публічних комунікацій (кампанії) визначається як цілеспрямована спроба інформувати або впливати на поведінку у великій аудиторії протягом певного періоду, використовуючи організований набір комунікаційних заходів та за участю масиву медіа-повідомлень в багатьох каналах для створення необхідних умов для людини і суспільства. Кампанія, як процес, є універсальною за темами і місцями, використовуючи систематичні рамки та основні стратегічні принципи, розроблені останнім часом. Планування кампанії включає аналіз ситуації, поставлених завдань, узгодження стратегій, реалізацію кампаній зі створення інформаційно-рекламних повідомлень, що поширюються через традиційні засоби масової інформації, нові технології і міжособистісне спілкування. Публічні комунікації є важливим компонентом політичного розвитку Європейського Союзу. Комунікація не може зробити ЄС ідеальним або вирішити економічні, соціальні, політичні та екологічні проблеми. Втім, комунікація допомагає підвищити обізнаність і мобілізацію людей. Комунікація розглядається як ключовий засіб збагачення ідентичності, інтеграції, поваги і демократичних цінностей, що допомагає громадянам зрозуміти Європейський Союз на емоційному рівні і через створення кращої системи спілкування суспільства та європейських інститутів при здійсненні спільної політики.

Title in English

SYLLABUS European public communications Code in Degree Programme ВВ9 Level of Education Bachelor`s (first) Field of Knowledge 02 Culture and arts Field of Study 029 Information, library and archival studies Degree Programme Information Communication Management

Тип елементу : Силабус
Ключові слова: 06-14-253S, європейські публічні комунікації
Шифр: 06-14-253S
Тематики: Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво
Шифр галузі знань > 2 Культура і мистецтво > 29 Інформаційна, бібліотечна та архівна справа
Підрозділи: Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Публічного управління, адміністрування та інформаційної діяльності
Користувач, що депонує: Н.В. Тарасюк
Дата внесення: 06 Квіт 2023 11:44
Останні зміни: 06 Квіт 2023 11:44
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/25881
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року