06-10-156s Малевич, Л. Д. (2023) Силабус навчальної дисципліни «Публічне мовлення» для здобувачів вищої освіти, які навчаються за освітньо-професійними програмами «Управління персоналом і економіка праці» та «Бізнес-аналітика» першого (бакалаврського) рівня вищої освіти за спеціальністю 051 «Економіка» галузі знань 05 «Соціальні і поведінкові науки». [Силабус]
Text
06-10-156s.pdf Download(170kB) |
Анотація
Мета вивчення дисципліни – підвищення рівня комунікативної компетентності студентів у сфері публічного спілкування, що передбачає знання основ класичної і сучасної риторики та практичне володіння сучасними технологіями публічного мовлення, мовного впливу, полемічної майстерності. Основні завдання курсу: вивчення теоретико-практичних засад публічного мовлення, видів, жанрів і форм сучасного публічного мовлення, ознайомлення з еволюцією публічного мовлення, вироблення практичних навичок підготовки і виголошення публічних промов різних типів залежно від мети, теми, ситуації, аудиторії, розвиток навичок аргументації та полемічної майстерності. Після вивчення навчальної дисципліни студенти повинні знати: зміст риторики як науки, систему основних понять, термінів і законів; коротку історію й основні джерела світової і вітчизняної риторики; методи створення текстів різнотипних промов, принципи доцільної композиції тексту; основи аргументації, ефективного словесного оформлення виступу; правила поведінки оратора й основи моделювання аудиторії; особливості мовного впливу під час публічного мовлення; Після вивчення навчальної дисципліни студенти повинні вміти: продукувати тексти різних типів промов з потрібної теми і для різних ситуацій; виголошувати публічні промови різних типів, уміти підтримувати увагу аудиторії; доцільно використовувати мовні засоби (тропи і фігури); застосовувати прийоми ефективної аргументації і мовного впливу; проводити риторичний аналіз публічного мовлення; критично ставитися до свого мовлення і суспільної мовної практики; розвивати власний ораторський стиль.
Title in English
SYLLABUS Public speaking, Level of Education:Bachelor’s (first), 05 Field of Knowledge Social and behavioural sciences, 051 Field of Study Economics, Degree Programme: Human Resource Management and Labour Economics, ФП-22 Code in Degree Programme, Degree Programme: Business analytics, ФП-24 Code in Degree Programme
Тип елементу : | Силабус |
---|---|
Ключові слова: | 06-10-156s |
Шифр: | 06-10-156s |
Тематики: | Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки > 51 Економіка |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Журналістики та українознавства |
Користувач, що депонує: | В. Є. Перелигіна |
Дата внесення: | 15 Черв 2023 11:35 |
Останні зміни: | 15 Черв 2023 11:35 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/26232 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року