07-03-393М Шпак, С. Г. (2023) Методичні вказівки до семінарських занять та самостійної роботи з навчальної дисципліни «Психофізіологія» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Психологія» спеціальності 053 «Психологія» денної та заочної форми навчання. [Методичне забезпечення]
Text
07-03-393М.pdf Download(475kB) |
Анотація
Метою вивчення дисципліни «Психофізіологія» є формування у майбутнього фахівця загальних та професійних компетенцій системи загальної психологічної підготовки в сфері психофізіології. Засвоєння студентами знань про основні закономірності фізіологічних основ складних психічних процесів: мотивів і потреб, відчуття і сприйняття, уваги і пам’яті, а також складних форм мовних та інтелектуальних актів. В процесі викладання дисципліни передбачається з’ясування теоретико-прикладних аспектів психофізіології. Завданнями курсу є: – - ознайомлення студентів із досить складними нейрофізіологічними аспектами психічних станів людини; – - оволодіння методиками цілеспрямованої дії на механізм окремих психічних станів (виховання пом’яті, уваги, контролю емоційного стану, сенсорного сприйняття тощо); – - з’ясування структури взаємодії суб’єкту із оточуючим середовищем, використовуючи досягнення фізіологічних та психологічних дисциплін; співставленні біологічного та соціального аспекту при будь-якому виховному впливі на людину; – - ознайомлення із науково-обгрунтованими методиками оцінки психофізіологічних властивостей (нервово-емоційна стійкість, працездатність), індивідуальних властивостей основних нервових процесів, їх рухомості і врівноваженості, необхідних для професійної діяльності психолога-практика. Вивчення дисципліни «Психофізіологія» спрамовано на формування таких компетенцій: Інтегральна: здатність розв’язувати складні задачі і проблеми у сфері психофізіології, що передбачає надання психологічної допомоги клієнтам методами психокорекційного та психопрофілактичного впливу. Загальні компетентності: здатність застосовувати знання у практичних ситуаціях; здатність генерувати нові ідеї (креативність); цінування та повага різноманітності та мультикультурності; здатність діяти на основі етичних міркувань (мотивів); здатність діяти соціально відповідально та свідомо; здатність розробляти та управляти проектами. Фахові (спеціальні) компетентності спеціальності: здатність здійснювати теоретичний, методологічний та емпіричний аналіз актуальних проблем психологічної науки та / або практики; здатність організовувати та реалізовувати просвітницьку та освітню діяльність для різних категорій населення у сфері психології; здатність приймати фахові рішення у складних і непередбачуваних умовах, адаптуватися до нових ситуацій професійної діяльності; здатність дотримуватися у фаховій діяльності норм професійної етики та керуватися загальнолюдськими цінностями; здатність розробляти та впроваджувати інноваційні методи психологічної допомоги клієнтам і сім΄ям у складних життєвих ситуаціях; здатність розробляти й впроваджувати новітні, науково обгрунтовані методи, спрямовані на розвиток екологічної самосвідомості особистості.
Тип елементу : | Методичне забезпечення |
---|---|
Ключові слова: | 07-03-393М, психофізіологія, психофізіологія психічних процесів, психофізіологія емоцій, пам’яті, уваги |
Шифр: | 07-03-393М |
За видами робіт: | Практичні (семінарські) заняття, Самостійна робота |
Тематики: | Шифр галузі знань > 5 Соціальні та поведінкові науки > 53 Психологія |
Підрозділи: | Навчально-науковий інститут економіки та менеджменту > Суспільних дисциплін |
Користувач, що депонує: | libr_1 Г. Д. Колюхова |
Дата внесення: | 27 Черв 2023 11:53 |
Останні зміни: | 27 Черв 2023 11:53 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/26298 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року