Методичні вказівки до практичних робіт з навчальної дисципліни «Ринок туристичних послуг» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 242 «Туризм і рекреація» денної та заочної форм навчання

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року

05-08-131М Коротун, О. П. та Коротун, С. І. та Конарівська, О. Б. (2024) Методичні вказівки до практичних робіт з навчальної дисципліни «Ринок туристичних послуг» для здобувачів вищої освіти другого (магістерського) рівня за спеціальністю 242 «Туризм і рекреація» денної та заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

[img] Text
05-08-131М.pdf

Download(498kB)

Анотація

Практичні аудиторні роботи студентів є важливою складовою частиною навчального процесу, що сприяє активізації засвоєння знань, умінь та навичок студентами та їх практичній реалізації, допомагає формуванню у студентів уміння навчатися, та водночас є високоефективним засобом опанування навчального матеріалу під час аудиторних занять. Мета практичних робіт студентів – сприяння засвоєнню навчальної програми дисципліни «Ринок туристичних послуг» в повному обсязі, формування самостійності як особистісної риси та важливої професійної якості, сутність якої полягає в умінні планувати, організовувати, систематизувати та контролювати власну перспективну та повсякденну діяльність. Найважливішим завдання даної навчальної дисципліни є сприяння персоналу підприємств туристичної галузі в організації діяльності та оперативні й адаптації до змін, котрі постійно відбуваються у зовнішньому середовищі організації. Метою виконання практичних робіт є формування у студентів системи теоретичних знань та практичних навичок щодо механізмів та умов функціонування ринку туристичних послуг, аналізу його кон’юнктури, типологізації ринку. В процесі виконання практичних робіт студент повинен навчитись організовувати обслуговування споживачів туристичних послуг на основі використання сучасних інформаційних, комунікаційних і сервісних технологій та дотримання стандартів якості і норм безпеки; розуміти принципи, процеси і технології організації роботи суб’єкта туристичного бізнесу та окремих його підсистем; застосовувати навички продуктивного спілкування зі споживачами туристичних послуг та налагодження реалізації туристичного продукту на сучасному ринку.

Тип елементу : Методичне забезпечення
Ключові слова: 05-08-131М, ринок туристичних послуг
Шифр: 05-08-131М
За видами робіт: Практичні (семінарські) заняття
Тематики: Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування
Шифр галузі знань > 24 Сфера обслуговування > 242 Туризм і рекреація
Підрозділи: Навчально-науковий інститут агроекології та землеустрою > Туризму та готельно-ресторанної справи
Користувач, що депонує: libr_1 Г. Д. Колюхова
Дата внесення: 10 Жов 2024 08:16
Останні зміни: 10 Жов 2024 08:16
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/31040
Перегляд елементу Перегляд елементу

Завантажень

Завантажень за місяць протягом останнього року