Вербовенко, О. П. та Тушко, К. Ю. (2024) ПРАКТИКА РЕАЛІЗАЦІЇ ВІЙСЬКОВОЇ ОСВІТИ (СВІТОВИЙ ДОСВІД). Наукові інновації та передові технології (7(35)). с. 76-89.
Text
Вербовенко О_П Тушко К_Ю Практика реалізації військової освіти_світовий досвід.pdf Download(667kB) |
Анотація
Військова освіта позиціонується у світі як державне інституційне утворення, що є провідним та фундаментальним у суспільстві. Фундаментальність військової освіти можна пояснити таким чином ‒ забезпечення боєздатності сектору безпеки і оборони держави, підготовка нової генерації фахівців згаданого сектору, підвищення рівня обороноздатності держави. Всі ці вимоги є актуальними для України, що третій рік веде боротьбу з агресором-сусідом – росією. Зважаючи на це, пріоритетним для України є трансформація військової освіти, метою якої є її ефективність. Досягнення останньої потребує реалізації інновацій, зусиль над забезпеченням якості освіти, підвищення до рівня світових стандартів, модернізації змісту підготовки фахівців тактичного, оперативного та стратегічного рівнів. За результатами аналізу наукових праць західних дослідників військової освіти встановлено, що вона забезпечує ментальну архітектуру як основу успіху у війні. Зазначена архітектура формує стабільну цивільно-військову взаємодію, рефлексивну культуру, спроможність здійснювати критичний аналіз. На думку переважної більшості науковців, існує прямий зв'язок між якістю військової освіти та успіхами у війні. Тому для українців, які ведуть боротьбу з російським агресором, трансформація військової освіти є одним із ключових завдань. Зміст військової освіти на Заході (поняття Захід є умовним, оскільки інтегрує країни Європи, США, Канаду, Японію, Австралію та ін.) спрямований на формування прагнення до досконалості, використання досвіду проведення миротворчих операцій у різних куточках світу, боротьби з Ісламською державою, наслідками стихійних лих тощо. Майбутні представники військових та правоохоронних формувань по всьому світу усвідомлюють, що на них покладене виконання складних професійних завдань. З метою їх якісного виконання необхідно володіти відповідними знаннями, адже жодна країна не здатна передбачити, які проблеми їй доведеться вирішувати, а вони – переважно непередбачувані та непрогнозовані.
Title in English
PRACTICE OF IMPLEMENTATION OF MILITARY EDUCATION (WORLD EXPERIENCE)
English abstract
Military education is positioned in the world as a state institutional entity that is leading and fundamental in society. The fundamentality of military education can be explained in this way ‒ ensuring the combat capability of the security and defense sector of the state, training a new generation of specialists in this sector, increasing the level of state defense capability. All these requirements are relevant for Ukraine that the third year is fighting the aggressor-neighbor - russia. In view of this, the priority for Ukraine is the transformation of military education, the purpose of which is its effectiveness. Achieving the latter requires the implementation of innovations, efforts to ensure the quality of education, raising to the level of world standards, modernizing the content of training specialists at the tactical, operational and strategic levels. According to the results of the analysis of scientific works of Western researchers of military education, it was established that it provides mental architecture as the basis for success in war. This architecture forms a stable civil- military interaction, reflective culture, the ability to carry out critical analysis. According to the vast majority of scholars, there is a direct connection between the quality of military education and success in the war. Therefore, for Ukrainians who are fighting the Russian aggressor, the transformation of military education is a key task. The content of military education in the West (the concept of the West is conditional, since it integrates the countries of Europe, the USA, Canada, Japan, Australia, etc.) is aimed at forming the desire for excellence, using the experience of peacekeeping operations in different parts of the world, the fight against the Islamic State, the consequences of natural disasters, etc. Future representatives of military and law enforcement formations around the world are aware that they are entrusted with performing complex professional tasks. In order to perform them qualitatively, it is necessary to have appropriate knowledge, because no country is able to predict what problems it will have to solve, and they are mostly unpredictable and unpredictable.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | трансформація військової освіти, розвиток, досвід, реформи, світова практика, розвинені країни світу, military education, development, experience, reforms, world practice, developed countries of the world |
УДК: | 378: 616-083.98:351.74 |
Бібліографічний опис: | Вербовенко О. П. Практика реалізації військової освіти (світовий досвід) / О. П. Вербовенко, К. Ю. Тушко // Наукові інновації та передові технології. Серія «Управління та адміністрування». - 2024. - № 7 (35). - С. 76-89. - https://doi.org/10.52058/2786-5274-2024-7(35)-76-89. |
Тематики: | За напрямами > Усі спеціальності |
Користувач, що депонує: | С. Й. Гипчинська |
Дата внесення: | 05 Лист 2024 11:11 |
Останні зміни: | 05 Лист 2024 11:11 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/31441 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року