Середа, О. В. (2017) АНАЛІЗ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ МАГАЗИНУ КАНЦЕЛЯРСЬКИХ ТОВАРІВ ЗА МЕТОДИКОЮ БОСТОНСЬКОЇ КОНСАЛТИНГОВОЇ ГРУПИ. Студентський вісник НУВГП (2(8)). с. 98-101.
|
Text
Середа О.В._вип.2(8)2017zah.pdf Download(169kB) | Перегляд |
Анотація
Стаття висвітлює основні поняття матриці Бостонської Консалтингової Групи. Описано основні види стратегічного господарського підрозділу (СГП). Проаналізовано товарний асортимент магазину канцелярських товарів за методикою БКГ та зроблено відповідні висновки.
English abstract
The article highlights the basic concepts of the matrix of the Boston Consulting Group. The main types of strategic economics subdivision (GPA) are described. The good sassortment of the stationery goods are analyzed in accordance with the method of BCG and the corresponding conclusions are made.
Тип елементу : | Стаття |
---|---|
Ключові слова: | матриця БКГ, канцелярські товари, ринок канцелярських товарів, BCG matrix, stationery, stationery market |
УДК: | 658.8 |
Бібліографічний опис: | Середа О. В. АНАЛІЗ ТОВАРНОГО АСОРТИМЕНТУ МАГАЗИНУ КАНЦЕЛЯРСЬКИХ ТОВАРІВ ЗА МЕТОДИКОЮ БОСТОНСЬКОЇ КОНСАЛТИНГОВОЇ ГРУПИ / О. В. Середа // Студентський вісник НУВГП. - Рівне : НУВГП, 2017. – Вип. 2(8). - С. 98-101. |
Тематики: | Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2017 Видання університету > Студентський вісник НУВГП > 2017 > Випуск 2 |
Користувач, що депонує: | libr_edit О. С. Дерлюк |
Дата внесення: | 13 Черв 2018 11:42 |
Останні зміни: | 13 Черв 2018 11:42 |
URI: | http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/9983 |
Перегляд елементу |
Завантажень
Завантажень за місяць протягом останнього року