ВИМІР БРЕНД-КАПІТАЛУ

Downloads

Downloads per month over past year

Акімова, Л. М. (2007) ВИМІР БРЕНД-КАПІТАЛУ. ПРОБЛЕМИ РАЦІОНАЛЬНОГО ВИКОРИСТАННЯ СОЦІАЛЬНО-ЕКОНОМІЧНОГО ТА ПРИРОДНО- РЕСУРСНОГО ПОТЕНЦІАЛУ РЕГІОНУ: ФІНАНСОВА ПОЛІТИКА ТА ІНВЕСТИЦІЇ (1). pp. 106-112.

[img]
Preview
Text
Акімова Л.М. Вимір бренд-капіталу.pdf.zax.pdf

Download(1MB) | Preview

Abstract

У статті розкривається методика грошової оцінки капіталу-бренда. На прикладах закордонної практики показано, що незалежно від вибраної методики, бренд як матеріальний актив, повинен оцінюватися й оцінюється власниками компанії, що володіє цим брендом.

Item Type: Article
Uncontrolled Keywords: бренд, бренд-капітал, маркетингові видатки, маркетингові дослідження, ринкова вартість, інвестиції
УДК: 658.821
Бібліографічний опис: Акімова Л. М. Вимір бренд-капіталу / Л. М. Акімова // Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції : зб. наук. праць. - Рівне : НУВГП, 2007. - Вип. XIII, № 1. - С. 106-112.
Subjects: За напрямами > 03 - Соціальні науки, бізнес і право > 0305 - Економіка та підприємництво
За напрямами > Усі спеціальності
Depositing User: С. В. Бойчук
Date Deposited: 02 Apr 2019 10:10
Last Modified: 02 Apr 2019 10:10
URI: http://ep3.nuwm.edu.ua/id/eprint/14446

Actions (login required)

View Item View Item

Downloads

Downloads per month over past year