Вгору на рівень |
06-13-171 Гонтаренко, Н. А. та Хоменчук, Д. В. (2020) Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Економічний механізм маркетингу» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-172 Гонтаренко, Н. А. та Хоменчук, Д. В. (2020) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Економічний механізм маркетингу» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо- професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-87 Гонтаренко, Н. А. та Толчанова, З. О. та Хоменчук, Д. В. (2020) Методичні вказівки до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-88 Гонтаренко, Н. А. та Толчанова, З. О. та Хоменчук, Д. В. (2020) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-134 Мальчик, М. В. та Гонтаренко, Н. А. та Хоменчук, Д. В. (2019) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Маркетинговий аудит» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-135 Мальчик, М. В. та Гонтаренко, Н. А. та Хоменчук, Д. В. (2019) Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни «Маркетинговий аудит» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-136 Мальчик, М. В. та Гонтаренко, Н. А. та Хоменчук, Д. В. (2019) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-137 Мальчик, М. В. та Гонтаренко, Н. А. та Хоменчук, Д. В. (2019) Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни «Маркетингові дослідження» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-138 Мальчик, М. В. та Гонтаренко, Н. А. та Хоменчук, Д. В. (2019) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг у банку» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-139 Мальчик, М. В. та Гонтаренко, Н. А. та Хоменчук, Д. В. (2019) Методичні вказівки до практичних занять з навчальної дисципліни «Маркетинг у банку» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-140 Мальчик, М. В. та Гонтаренко, Н. А. та Хоменчук, Д. В. (2019) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Поведінка споживачів» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
06-13-162 Мальчик, М. В. та Гонтаренко, Н. А. та Хоменчук, Д. В. (2019) Методичні вказівки до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни «Поведінка споживача» за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]
Мальчик, М. В. та Гонтаренко, Н. А. та Хоменчук, Д. В. та Malchyk, M. V. та Hontarenko, N. А. та Khomenchuk, D. V. (2018) ПОВЕДІНКА КЛІЄНТІВ В УМОВАХ ІНТЕГРОВАНОГО БАНКІВСЬКОГО МАРКЕТИНГУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (3(83)). с. 110-119.
06-13-86 Гонтаренко, Н. А. та Толчанова, З. О. та Хоменчук, Д. В. (2020) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів та послуг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» зі спеціальності 075 «Маркетинг». [Робочі програми]