Вгору на рівень |
Каропа, Г. М. та Коротун, С. І. та Karopa, Н. М. та Korotun, S. I. (2017) КОГНІТИВНА ГЕОГРАФІЯ: ПРОБЛЕМИ ТЕОРІЇ ТА МЕТОДИКИ ВИВЧЕННЯ ГЕОГРАФІЇ В СУЧАСНІЙ ШКОЛІ. НУВГП (16). с. 5-18.
Клименко, Л. Г. та Клименко, Л. В. та Klymenko, L. Н. та Klymenko, L. V. (2017) ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ГРАМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ В ПРОЦЕСІ КОМУНІКАТИВНО-ОРІЄНТОВНОГО ВИКЛАДАННЯ ГРАМАТИКИ. НУВГП (16). с. 19-25.
Кособуцький, Ф. Т. та Кособуцький, Ю. Ф. та Кисіль, В. М. та Kosobutskyі, F. T. та Kosobutskyi, Y. F. та Kysil, V. M. (2017) САМОКОНТРОЛЬ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ СТУДЕНТІВ. НУВГП (16). с. 26-35.
Крівцов, В. В. та Krivtsov, V. V. (2017) ДЕЯКІ ПИТАННЯ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ У СТУДЕНТІВ-ПЕРШОКУРСНИКІВ. НУВГП (16). с. 36-42.
Крівцов, В. В. та Krivtsov, V. V. (2017) ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ МЕТОДІВ НАВЧАННЯ ПРИ ВИКЛАДАННІ ПРИРОДНИЧО-МАТЕМАТИЧНИХ ДИСЦИПЛІН. НУВГП (16). с. 43-51.
Кузнєцова, О. Т. та Kuznіetsova, О. Т. (2017) ЗАСТОСУВАННЯ ОЗДОРОВЧИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ФІЗИЧНОМУ ВИХОВАННІ З ВРАХУВАННЯМ ІНДИВІДУАЛЬНО-ПСИХОЛОГІЧНИХ ОСОБЛИВОСТЕЙ ТА ФІЗИЧНОЇ ПІДГОТОВЛЕНОСТІ СТУДЕНТІВ. НУВГП (16). с. 52-63.
Олексін, Ю. П. та Цимбалюк, В. І. та Гришко, В. І. та Міщук, І. В. та Олійник, Л. В. та Пасічнюк, В. Б. та Чернюк, І. А. та Oleksin, Y. P. та Tsymbalіuk, V. I. та Hryshko, V. I. та Mishchuk, I. V. та Oliіnyk, L. V. та Pasichnіuk, V. B. та Chernіuk, I. A. (2017) МОДЕЛІ Й ТЕХНОЛОГІЇ НАВЧАННЯ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРАВОВОГО МИСЛЕННЯ УЧНІВСЬКОЇ І СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ. НУВГП (16). с. 64-77.
Сівак, В. М. та Костюкова, Т. А. та Sivak, V. M. та Kostiukova, Т. А. (2017) АНАЛОГІЇ, АСОЦІАЦІЇ ТА МІЖДИСЦИПЛІНАРНІ ЗВ’ЯЗКИ ЯК МЕТОДИ ФОРМУВАННЯ У СТУДЕНТІВ ПРОДУКТИВНО-ТВОРЧОГО МИСЛЕННЯ. НУВГП (16). с. 78-89.
Сівак, В. М. та Сорока, В. С. та Костюкова, Т. А. та Sivak, V. M. та Soroka, V. S. та Kostiukova, T. A. (2017) КОНЦЕПТУАЛЬНА МОДЕЛЬ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ В СУЧАСНІЙ ОСВІТІ. НУВГП (16). с. 90-98.
Туровська, Г. І. та Костюкова, Т. А. та Turovska, H. I. та Kostiukova, T. A. (2017) МОДЕРНІЗАЦІЯ ОСВІТНЬОЇ ДІЯЛЬНОСТІ В КОНТЕКСТІ ЄВРОПЕЙСЬКИХ ВИМОГ. НУВГП (16). с. 99-108.
Філіпович, А. Ю. та Філіпович, Ю. Ю. та Filipovych, A. Y. та Filipovych, Y. Y. (2017) ВПРОВАДЖЕННЯ У НАВЧАЛЬНОМУ ПРОЦЕСІ НОВИХ МЕТОДІВ СТРЕСОСТІЙКОСТІ. НУВГП (16). с. 109-117.
Ясінська, Л. Р. та Волк, П. П. та Yasinska, L. R. та Volk, P. P. (2017) МОЖЛИВОСТІ ТА ПЕРЕВАГИ СИСТЕМИ УПРАВЛІННЯ НАВЧАННЯМ MOODLE. НУВГП (16). с. 118-121.
Яцков, М. В. та Осадча, Л. К. та Yatskov, M. V. та Osadcha, L. K. (2017) ВПРОВАДЖЕННЯ ІННОВАЦІЙНИХ МЕТОДІВ, ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ПРИ ПІДГОТОВЦІ ФАХІВЦІВ У ТЕХНІЧНОМУ КОЛЕДЖІ НАЦІОНАЛЬНОГО УНІВЕРСИТЕТУ ВОДНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ПРИРОДОКОРИСТУВАННЯ. НУВГП (16). с. 122-132.
НУВГП, . (2017) Зміст - Технології навчання. Вип. 16, 2017. [Файли]
НУВГП, . (2017) Титульна сторінка - Технології навчання. Вип.16, 2017. [Файли]
НУВГП, . (2017) Остання сторінка - Технології начання. Вип. 16, 2017. [Файли]