Елементи, в яких автор: "Коваль, С. І."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 35.

06-13-175 Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2020) Методичні вказівки до виконання курсової роботи з навчальної дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-174 Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2020) Методичні вказівки до виконання практичних занять з навчальної дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньопрофесійною програмою «Маркетинг» спеціальності «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-173 Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2020) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Маркетинг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-105 Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. та Коваль, С. І. (2020) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг» вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійними програмами «Управління персоналом і економіка праці», «Бізнес-аналітика», «Економічна кібернетика» спеціальності 051 «Економіка»; «Облік і оподаткування» спеціальності 071 «Облік і оподаткування»; «Фінанси, банківська справа та страхування» спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»; «Менеджмент» спеціальності 073 «Менеджмент»; «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг»; «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»; «Міжнародний бізнес» спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини», «Управління та адміністрування», спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування». Program of the Discipline "MARKETING" specialty 051 "Еconomics" 071 "Accounting and Taxation" 072 "Finance, Banking and Insurance" 073 "Management" 075 "Marketing" 076 "Entrepreneurship, Trade and Stock-taking activity" 281 "Public management and administration" 292 "International Economic Relations". [Робочі програми]

06-13-200 Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2020) Методичні вказівки до виконання практичних занять з навчальної дисципліни «Комплексний кваліфікаційний тренінг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за освітньо-професійною програмою «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-189 Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2020) Робоча програма «Комплексний кваліфікаційний тренінг» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійною програмою "Маркетинг" спеціальності 075 «Маркетинг». Program of the Discipline "Сomprehensive qualification training code and name" of the specialty 075 «Marketing». [Робочі програми]

Коваль, С. І. та Koval, S. I. (2020) Комплексний кваліфікаційний тренінг (укр.) Complex qualification training (en.). [Опис дисципліни]

Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. та Коваль, С. І. та Malchyk, M. V. та Martyniuk, O. V. та Koval, S. I. (2020) Маркетинг (укр.) Marketing (en.). [Опис дисципліни]

Коваль, С. І. та Koval, S. I. (2019) РОЛЬ МАРКЕТИНГУ У ФОРМУВАННІ КОРПОРАТИВНОЇ КУЛЬТУРИ КОМПАНІЇ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (3(87)). с. 27-33.

Мальчик, М. В. та Попко, О. В. та Гонтаренко, Н. А. та Мартинюк, О. В. та Коваль, С. І. та Коротун, О. П. (2019) Освітньо-професійна програма "Маркетинг" першого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг". Галузі знань 07 "Управління та адміністрування". Кваліфікація: бакалавр з маркетингу. [Освітні програми]

06-13-132 Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2019) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг» для студентів, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг». Program of the Discipline "Marketing" code and name of the specialty 075 «Marketing». [Робочі програми]

Коваль, С. І. та Ковальчук, Є. А. та Koval, S. I. та Kovalchuk, Ye. A. (2018) УПРАВЛІННЯ ЯКІСТЮ В СФЕРІ ТУРИСТИЧНИХ ПОСЛУГ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(81)). с. 33-41.

Коваль, С. І. та Koval, S. I. (2018) ОСОБЛИВОСТІ ФОРМУВАННЯ ІНТЕГРОВАНИХ МАРКЕТИНГОВИХ КОМУНІКАЦІЙ В УМОВАХ КОНКУРЕНТНОГО СЕРЕДОВИЩА. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(84)). с. 259-267.

06-13-131 Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2018) Методичні вказівки до проведення практичних занять з навчальної дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-130 Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2018) Методичні вказівки до самостійного вивчення навчальної дисципліни «Інфраструктура товарного ринку» для здобувачів вищої освіти першого (бакалаврського) рівня за спеціальністю 075 «Маркетинг» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. та Malchik, M. V. та Koval, S. I. (2018) Маркетинг (укр.). Marketing (en.). [Опис дисципліни]

Коваль, С. І. та Koval, S. I. (2018) Маркетингова товарна політика (укр.) Marketing commodity politics (en.). [Опис дисципліни]

Коваль, С. І. та Koval, S. I. (2017) Маркетинговий аналіз (укр.) Marketing analysis (en.). [Опис дисципліни]

06-09-23 Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2017) Робоча програма «Інфраструктура товарного ринку» для студентів, які навчаються за спеціальністю «Маркетинг». Program of the Discipline "Infrastructure of commodity market" specialty 075 «Marketing». [Робочі програми]

Коваль, С. І. та Koval’, S. I. (2017) Інфраструктура товарного ринку (укр.) The infrastructure of the commodity market (en.). [Опис дисципліни]

06-13-81 Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. та Коваль, С. І. (2016) Робоча програма навчальної дисципліни «Маркетинг» вищої освіти першого (бакалаврського) рівня, які навчаються за освітньо-професійними програмами «Управління персоналом і економіка праці», «Бізнес-аналітика», «Економічна кібернетика» спеціальності 051 «Економіка»; «Облік і оподаткування» спеціальності 071 «Облік і оподаткування»; «Фінанси, банківська справа та страхування» спеціальності 072 «Фінанси, банківська справа та страхування»; «Менеджмент» спеціальності 073 «Менеджмент»; «Маркетинг» спеціальності 075 «Маркетинг»; «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність» спеціальності 076 «Підприємництво, торгівля та біржова діяльність»; «Міжнародний бізнес» спеціальності 292 «Міжнародні економічні відносини», «Управління та адміністрування», спеціальності 281 «Публічне управління та адміністрування». [Робочі програми]

Мальчик, М. В. та Попко, О. В. та Коваль, С. І. (2016) Освітньо-професійна програма "Маркетинг" першого рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" галузі знань 07 "Управління та адміністрування". Кваліфікація: бакалавр з маркетингу. [Освітні програми]

. Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2015) Робоча програма "Міжнародний маркетинг" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг". [Робочі програми]

. Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2015) Робоча програма "Товарна інноваційна політика" для студентів спеціальності 8.03050701 "Маркетинг". [Робочі програми]

06-13-77 Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2015) Методичні вказівки до виконання самостійної роботи із навчальної дисципліни "Міжнародний маркетинг" студентами спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-78 Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2015) Методичні вказівки до виконання практичних завдань із навчальної дисципліни "Міжнародний маркетинг" студентами спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-79 Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2015) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до виконання самостійної роботи з навчальної дисципліни "Товарна інноваційна політика" студентами спеціальності 8.03050701 "Маркетинг" денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-80 Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2015) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до практичних занять з навчальної дисципліни «Товарна інноваційна політика» для студентів спеціальності 8.03050701 «Маркетинг» денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

Коваль, С. І. та Косолапова, Е. В. (2010) ПРОБЛЕМИ, ПОВ’ЯЗАНІ З ВТРАТОЮЯКОСТІ ІМПОРТОВАНИХ В УКРАЇНУ ТРОПІЧНИХ І СУБТРОПІЧНИХ ФРУКТІВ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(52)). с. 42-48.

06-13-63 Мальчик, М. В. та Толчанова, З. О. та Попко, О. В. та Коваль, С. І. (2014) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до організації практичних занять з навчальної дисципліни «Маркетинг» для студентів напряму підготовки 6.020105 «Документознавство та інформаційна діяльність» денної і заочної форм навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-25 Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2014) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до виконання самостійної роботи із навчальної дисципліни "Маркетинг" студентами напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-26 Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2014) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до виконання практичних занять із навчальної дисципліни "Маркетинг" студентами напряму підготовки 6.030507 "Маркетинг" денної форми навчання. [Методичне забезпечення]

06-13-27 Мальчик, М. В. та Коваль, С. І. (2014) МЕТОДИЧНІ ВКАЗІВКИ до виконання курсової роботи з дисципліни „Маркетинг” для студентів напряму підготовки 6.030507 „Маркетинг ”. [Методичне забезпечення]

Мальчик, М. В. та Гонтаренко, Н. А. та Король, Б. О. та Попко, О. В. та Толчанова, З. О. та Мартинюк, О. В. та Коваль, С. І. (2014) Маркетинг. НУВГП, Рівне, Україна. ISBN 978-617-601-080-7

Мальчик, М. В. та Попко, О. В. та Гонтаренко, Н. А. та Толчанова, З. О. та Мартинюк, О. В. та Коваль, С. І. та Мельник, Т. Д. (2015) Маркетингово-логістичні процеси в економіці: теорія та практика. НЕ ВИЗНАЧЕНО. НУВГП, Рівне, Україна.

Цей список був створений у Tue Apr 30 06:13:31 2024 UTC.