Вгору на рівень |
Попко, О. В. та Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. та Толчанова, З. О. та Гладунов, О. В. та Радько, А. О. та Прокопець, В. Е. (2024) Освітньо-наукова програма "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" галузі знань 07 "Управління та адміністрування". Кваліфікація: доктор філософії з маркетингу. [Освітні програми]
Мальчик, М. В. та Попко, О. В. та Мартинюк, О. В. та Толчанова, З. О. та Оплачко, І. О. та Гладунов, О. В. та Радько, А. О. (2022) Освітньо-наукова програма "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" галузі знань 07 "Управління та адміністрування". Кваліфікація: доктор філософії з маркетингу. [Освітні програми]
Радько, А. О. та Ковшун, Н. Е. та Мельник, І. В. та Radko, A. О. та Kovshun, N. E. та Melnуk, I. B. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ МЕНЕДЖМЕНТУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (3(95)). с. 120-130.
Радько, А. О. та Мельник, І. Б. та Radko, A. О. та Melnyk, I. B. (2018) ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ НА ЗДІЙСНЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(84)). с. 178-185.
Радько, А. О. та Radko, A. О. (2015) ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СУТНОСТІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(69)). с. 111-117.
Радько, А. О. (2014) Використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій для забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку. Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції (4). с. 92-98.
Ковшун, Н. Е. та Костриченко, В. М. та Радько, А. О. та Шпак, В. А. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ МАКАРОННИХ ВИРОБІВ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(102)). с. 69-82.