Елементи, в яких автор: "Радько, А. О."

Вгору на рівень
Експорт в [feed] Atom [feed] RSS 1.0 [feed] RSS 2.0
Групувати за: Тип елементу | Немає групування
Число елементів: 7.

Стаття

Радько, А. О. та Ковшун, Н. Е. та Мельник, І. В. та Radko, A. О. та Kovshun, N. E. та Melnуk, I. B. (2021) ВИКОРИСТАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ ЗАДОВОЛЕННЯ ПОТРЕБ МЕНЕДЖМЕНТУ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (3(95)). с. 120-130.

Радько, А. О. та Мельник, І. Б. та Radko, A. О. та Melnyk, I. B. (2018) ВПЛИВ ТЕХНОЛОГІЧНОГО РОЗВИТКУ НА ЗДІЙСНЕННЯ ЕЛЕКТРОННОЇ КОМЕРЦІЇ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (4(84)). с. 178-185.

Радько, А. О. та Radko, A. О. (2015) ТЕОРЕТИЧНЕ ОБҐРУНТУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНОЇ СУТНОСТІ СУЧАСНОЇ ЕКОНОМІКИ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (1(69)). с. 111-117.

Радько, А. О. (2014) Використання системи інтерактивних маркетингових комунікацій для забезпечення конкурентоспроможності вітчизняних підприємств на міжнародному ринку. Проблеми раціонального використання соціально-економічного та природно-ресурсного потенціалу регіону: фінансова політика та інвестиції (4). с. 92-98.

Ковшун, Н. Е. та Костриченко, В. М. та Радько, А. О. та Шпак, В. А. ДОСЛІДЖЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВА НА РИНКУ МАКАРОННИХ ВИРОБІВ. Вісник Національного університету водного господарства та природокористування (2(102)). с. 69-82.

Освітні програми

Попко, О. В. та Мальчик, М. В. та Мартинюк, О. В. та Толчанова, З. О. та Гладунов, О. В. та Радько, А. О. та Прокопець, В. Е. (2024) Освітньо-наукова програма "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" галузі знань 07 "Управління та адміністрування". Кваліфікація: доктор філософії з маркетингу. [Освітні програми]

Мальчик, М. В. та Попко, О. В. та Мартинюк, О. В. та Толчанова, З. О. та Оплачко, І. О. та Гладунов, О. В. та Радько, А. О. (2022) Освітньо-наукова програма "Маркетинг" третього (освітньо-наукового) рівня вищої освіти за спеціальністю 075 "Маркетинг" галузі знань 07 "Управління та адміністрування". Кваліфікація: доктор філософії з маркетингу. [Освітні програми]

Цей список був створений у Thu Dec 26 13:07:04 2024 UTC.